Die Oris zou ik graag hebben, maar haast niet te vinden. Zijn er maar 80 van gemaakt. Dan moet je net de mazzel hebben dat iemand er een te koop zet en dat je het ook nog meteen spot, want anders is ie meteen weg.![]()
Errug mooi ook!![]()
Dat is wel heel erg live…zie het interview en lees je comment ![]()
![]()
Getver, jesse met de nttd nato?
Geen idee of iemand deze al gepost heeft, maar kwam toevallig op Youtube terecht bij een video van JayJay over de autocollectie van Donyell Malen (o.a. ex- PSV en nu AS Roma). Wat een relaxte en bescheiden gast en wat een echte autoliefhebber! Een totaal ander beeld van deze jongeman gekregen. Dat geldt al helemaal voor zijn autoverzameling die allesbehalve standaard VOETBALLER is. Dus geen Lambo’s, Range Rover of Bugatti maar echte auto’s zoals bijvoorbeeld een Yaris GR, Golf GTI Clubsport 45, 911 GT3 Touring en een BMW M3 CS Touring. Een echte autoliefhebber.
Om zijn pols een lichtblauw horloge op bruin leren band, lijkt wel een GS maar kan het niet goed zien. Iemand een ideetje?

PS de Youtube video is trouwens een aanrader!
Dat is een niet-zo-forumfavoriet G40.
Wou ik ook net zeggen. Goed opgemerkt
Wat jammer van die tatoeages, daarmee is de Rolex toch een beetje een vlag op een modderschuit…
Ah ja, fauxtina en broad arrow. Nog steeds een wonderlijke keuze voor de partij van het gebroken geweertje.
Wel een hele andere keuze dan ik bij de meeste profvoetballers zie, dat dan weer wel.
Nou ja, Jesse zat nog op de kleuterschool toen de PSP ophield te bestaan, dus hij mag het.
Geen idee, ik heb me nooi zo verdiept in tatoeages
Want alle profvoetballers zitten onder de tatoeages? ![]()
Kan iemand me uitleggen waarom dit horloge grijs meer kost dan list?
Onder welke steen heb je de laatste jaren geleden mbt het merk met de kroon? ![]()
Geen idee, ik heb echt geen enkele belangstelling voor voetbal, voetballers, hun vrouwen of hun leefwereld, dus daar kan ik niet over oordelen. En een paar tatoeages, prima hoor, maar mensen die hun lichaam helemaal volkalken zoals deze meneer (wat ik van hem kan zien), die vind ik toch een beetje apart.