Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Een echte meestemuzikant, je kan z’n muziek misschien niet leuk vinden, maar hij had echt serieus talent.

2 likes

*meestermuzikant

2 likes

Ik ben al meer dan 50 jaar fan van Toots Thielemans. :blush: Ik luister zijn muziek iedere dag. Man was een genie met een absoluut gehoor en een ongelooflijk muziekgevoel. Hij kon overigens ook op alles spelen. :ok_hand:

6 likes

Het was bedoeld als een tekst die voor iedereen is, ik had er misschien beter “misschien vind je het niet leuk of wel leuk” van kunnen maken.

Inderdaad een genie!

2 likes

Ik vatte het niet verkeerd op hoor. :+1::slightly_smiling_face:

Alleen wilde ik even verduidelijken dat ik zijn muziek prachtig vind.

2 likes

Ik hoop dat hij hem alleen voor de foto op deze wijze draagt :face_with_monocle:

Hoe zou ie 'm dan wel moeten dragen? Die man die je ziet is niet James May, de arm wel.

1 like


Nog een plaatje van de Datejust.

Nog een keer de Datejust en Dizzy Gillespie!



Er zijn ook twee horloges ter ere van 'm uitgebracht, die zijn wel mooi.

Ik heb nog een CD’tje met de muziek van Toots liggen, misschien moet ik die vandaag maar eens gaan draaien.

6 likes

Ah dat had ik niet gezien :joy:

1 like

Die Oris zou ik graag hebben, maar haast niet te vinden. Zijn er maar 80 van gemaakt. Dan moet je net de mazzel hebben dat iemand er een te koop zet en dat je het ook nog meteen spot, want anders is ie meteen weg.:slightly_smiling_face:

1 like


De John Coltrane Limited Edition vind ik ook wel mooi!

4 likes

Errug mooi ook!:slightly_smiling_face:

1 like


Krul met een Milgauss?

8 likes

Dat is wel heel erg live…zie het interview en lees je comment :joy:

3 likes

:white_check_mark:

1 like

Jesse Klaver met een “forumfavoriet” G10 op een leuke NATO.

10 likes

Getver, jesse met de nttd nato?

Geen idee of iemand deze al gepost heeft, maar kwam toevallig op Youtube terecht bij een video van JayJay over de autocollectie van Donyell Malen (o.a. ex- PSV en nu AS Roma). Wat een relaxte en bescheiden gast en wat een echte autoliefhebber! Een totaal ander beeld van deze jongeman gekregen. Dat geldt al helemaal voor zijn autoverzameling die allesbehalve standaard VOETBALLER is. Dus geen Lambo’s, Range Rover of Bugatti maar echte auto’s zoals bijvoorbeeld een Yaris GR, Golf GTI Clubsport 45, 911 GT3 Touring en een BMW M3 CS Touring. Een echte autoliefhebber.

Om zijn pols een lichtblauw horloge op bruin leren band, lijkt wel een GS maar kan het niet goed zien. Iemand een ideetje?

{79DAED54-4247-4BB0-AA6E-F8CC87C56AB8}

PS de Youtube video is trouwens een aanrader!

3 likes

Dat is een niet-zo-forumfavoriet G40.

2 likes

Wou ik ook net zeggen. Goed opgemerkt

1 like