Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Ik heb de video even bekeken en het is een

7 likes

Wat jammer van die tatoeages, daarmee is de Rolex toch een beetje een vlag op een modderschuit…

2 likes

Ah ja, fauxtina en broad arrow. Nog steeds een wonderlijke keuze voor de partij van het gebroken geweertje.

1 like

Wel een hele andere keuze dan ik bij de meeste profvoetballers zie, dat dan weer wel.

:smile: Nou ja, Jesse zat nog op de kleuterschool toen de PSP ophield te bestaan, dus hij mag het.

Geen idee, ik heb me nooi zo verdiept in tatoeages

Want alle profvoetballers zitten onder de tatoeages? :joy:

Kan iemand me uitleggen waarom dit horloge grijs meer kost dan list?

Onder welke steen heb je de laatste jaren geleden mbt het merk met de kroon? :wink:

Geen idee, ik heb echt geen enkele belangstelling voor voetbal, voetballers, hun vrouwen of hun leefwereld, dus daar kan ik niet over oordelen. En een paar tatoeages, prima hoor, maar mensen die hun lichaam helemaal volkalken zoals deze meneer (wat ik van hem kan zien), die vind ik toch een beetje apart.

Ja hoor. Dat heeft te maken met vraag en (zogenaamd) aanbod. Meer niet:)

Wat draagt de sidekick van Maxim Hartman hier?

2 likes

Gelukkig zeggen tatoeages weinig tot niets over iemands karakter :wink:

3 likes

Sub en een OP zou ik zeggen?

1 like

Net als de auto’s ook geen standaard “obligate” Rolex keuze voor / door een voetballer.

2 likes

Onder die steen dat alles in het staal boven list weggaat. Platina en goud zou goed te doen moeten zijn toch?

Ben het met je eens en bij deze ook mijn akkoord.

Je kunt dit bericht doorsturen naar een grijze dealer naar keuze en dan zal hij/zij de door jouw gewenste Rolex onder de listprijs verkopen

1 like

Wat een opluchting!

Tja, blijkbaar niet dus.

Geen idee, ik ken niemand die zo onder zit, en generaliseren is iets wat ik probeer te vermijden.

Dit snap ik ook niet. Schiet mij maar lek!

https://www.chrono24.nl/rolex/rolex-rolex-oyster-perpetual-41--134300-multicolor-2026--id46452095.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

1 like

Gelukkig maar, anders zou iedereen met een Rolex op zoek zijn naar status :wink:

1 like