Dat was ook mijn eerste gedachte ja.
Met een beetje geluk kan je nog nét zien hoe laat het is ![]()
Ook mooi!
Toevallig vanavond ook gekeken, echte liefhebber en hele gave collectie!! Man met smaak!
Iets lelijks ![]()
lijkt mij iets van een smartwatch, Tag heuer connected wellicht?
Nieuwe trainer feyenoord
Volgens het horloge moet het goed komen
Gio is een serieuze horlogeliefhebber en verzamelaar. Zou me eigenlijk zelfs verbazen als hij hier niet af en toe stiekem mee leest.
Net als zijn auto’s een keuze van het gebaande pad af. Kan ik waarderen!
Ik zag deze voorbij komen in een youtube-video, Roy Orbison (ik heb eerlijk gezegd nog niet eerder naar z’n muziek geluisterd) met een Navitimer?
En dan iemand wiens muziek ik wel heb geluisterd en waarvan ik vandaag ook nog een album gekocht heb, de gigantisch coole Robert Palmer met een Rolex Datejust.
Klassieker👍 ik heb vandaag het album “Dont Explain” gekocht, daar staan wel wat leuke rocknummers tussen, maar ook wat jazz-, R&B- en reggae-nummers. Ik ben nog niet een gigantische fan(gewoon een casual luisteraar), maar het was wel een hele coole gozer!










