Maxima gaat met een Rolex “op oefening”…of wat het moet lijken.
Nieuwe trainer feyenoord
Volgens het horloge moet het goed komen
Gio is een serieuze horlogeliefhebber en verzamelaar. Zou me eigenlijk zelfs verbazen als hij hier niet af en toe stiekem mee leest.
Net als zijn auto’s een keuze van het gebaande pad af. Kan ik waarderen!
Ik zag deze voorbij komen in een youtube-video, Roy Orbison (ik heb eerlijk gezegd nog niet eerder naar z’n muziek geluisterd) met een Navitimer?
En dan iemand wiens muziek ik wel heb geluisterd en waarvan ik vandaag ook nog een album gekocht heb, de gigantisch coole Robert Palmer met een Rolex Datejust.
Klassieker👍 ik heb vandaag het album “Dont Explain” gekocht, daar staan wel wat leuke rocknummers tussen, maar ook wat jazz-, R&B- en reggae-nummers. Ik ben nog niet een gigantische fan(gewoon een casual luisteraar), maar het was wel een hele coole gozer!
Ja vond ik ook. Droeg hem veel te los. Als hij hem nou strak en plat op pols had gedragen was het wellicht nog iets.
Zo zie je maar. Nieuw is niet altijd beter. 5712 was beter geweest.
Zeker eens luisteren zou ik zeggen. Bescheiden topartiest, waar The King jaloers op was qua zangkwaliteiten.
Ik ben al een tijdje een liefhebber van Elvis, dus ik heb even een stuk of 6 nummers van Orbison geluisterd. Het klinkt echt heel goed, ik snap eerlijk gezegd niet waarom ik niet eerder met luisteren gestart ben😉 altijd leuk om wat nieuwe muziek te horen!
Je ziet niet veel BNers ex voetballers met een Meistersinger op TV. Weet iemand welke versie van Meistersinger Theo Janssen hier draagt? Had ie ook al om tijdens de uitzendingen vanaf Curaçao. Ik dacht eerst de Neo azuro maar lijkt meer de Pangea Twente editie. Want er zit “iets” op 6 uur dat volgens mij geen datumvenster is. Ik ken ook ook weinig Meistersingers die standaard met en messband zijn, dus misschien een after market band er op gezet.
MeisterSinger City Editie Arnhem
https://www.facebook.com/JuwelierGoudsmidPunte/photos/mooi-moment-in-de-winkel-theo-janssen-heeft-gekozen-voor-onze-𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐞𝐝-𝐞𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧-𝐌𝐞/1837089677341814/
Dat denk ik niet. Meistersinger verkoopt zelf een losse mesh band. Met name in het verleden hebben ze veel modellen ook standaard met mesh verkocht.
Meer geld dan smaak