Ja vond ik ook. Droeg hem veel te los. Als hij hem nou strak en plat op pols had gedragen was het wellicht nog iets.
Zo zie je maar. Nieuw is niet altijd beter. 5712 was beter geweest.
Ja vond ik ook. Droeg hem veel te los. Als hij hem nou strak en plat op pols had gedragen was het wellicht nog iets.
Zo zie je maar. Nieuw is niet altijd beter. 5712 was beter geweest.
Zeker eens luisteren zou ik zeggen. Bescheiden topartiest, waar The King jaloers op was qua zangkwaliteiten.
Ik ben al een tijdje een liefhebber van Elvis, dus ik heb even een stuk of 6 nummers van Orbison geluisterd. Het klinkt echt heel goed, ik snap eerlijk gezegd niet waarom ik niet eerder met luisteren gestart ben😉 altijd leuk om wat nieuwe muziek te horen!
Je ziet niet veel BNers ex voetballers met een Meistersinger op TV. Weet iemand welke versie van Meistersinger Theo Janssen hier draagt? Had ie ook al om tijdens de uitzendingen vanaf Curaçao. Ik dacht eerst de Neo azuro maar lijkt meer de Pangea Twente editie. Want er zit “iets” op 6 uur dat volgens mij geen datumvenster is. Ik ken ook ook weinig Meistersingers die standaard met en messband zijn, dus misschien een after market band er op gezet.
MeisterSinger City Editie Arnhem
https://www.facebook.com/JuwelierGoudsmidPunte/photos/mooi-moment-in-de-winkel-theo-janssen-heeft-gekozen-voor-onze-𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐞𝐝-𝐞𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧-𝐌𝐞/1837089677341814/
Dat denk ik niet. Meistersinger verkoopt zelf een losse mesh band. Met name in het verleden hebben ze veel modellen ook standaard met mesh verkocht.
Meer geld dan smaak
Fatboy Slim, een naar mijn mening leuke DJ, met een Rolex Oysterdate Precision.
Tegenwoordig draagt ie vooral een Timex Easy Reader of een Swatch.
Hieronder nog twee klassiekers:
Veelgehoord in dit topic. Naar mijn smaak een wat zure opmerking.
Een stuk minder kwetsbaar en fragiel, als je een beetje actieve levensstijl hebt*, en een stuk beter vervangbaar, dan dat die vintage Rolex die -ik heb het even opgezocht- in niet werkende staat werd verkocht en waarvan de opbrengst ging naar een goed doel.
*Ja, ik weet ook dat sommige mensen vinden dat een Rolex een ‘toolwatch’ is, waarmee je maar gewoon alles moet doen en ja, ik ben me ervan bewust dat sommige mensen werkelijk alles doen met een vintage horloge, iets dat mijn horlogemaker met klem afraadt.
Maar daarom, soms, niet minder waar… ![]()
In de context van een calvinistische misgunende spruitjes vreter, zeker.
Maar vind dit gewoon een gedrocht en bovendien niet staan bij de persoon.
Wellicht is dit door het sponsorcontract opgedrongen of door s’mans totale afwezigheid van smaak. Of het is gewoon good old rage marketing, shockeer en val op, waarmee maakt niet uit. I don’t care welke van bovenstaande. Wens hem alles succes toe en ietwat meer afgewogen keuze bij zijn volgende horloge.
De man had een stembereik van 4 octaven. Ongekend. Toen hij bij de Traveling Wilbury’s zat was hij ook top.
U zegt Traveling Wilbury’s, ik denk Jeff Lynne. Van ELO. Was ik groot van fan. Google zegt dat hij nooit is betrapt op een sponsordeal met een horlogefabrikant en dat hij meestal lange mouwen draagt. Op deze foto zien we toch een horloge. Geen idee welke het is.

ELO is een van mijn favoriete bands. Iconische muziek. En Jeff Lynne is een genie. Weet ook helaas het horloge niet.
De man rechts is Randy Newman. Hij draagt een IWC Schaffhausen Mark XVII.
Er worden online grapjes gemaakt over een Omega Paul Newman en die noemen ze dan de Randy Newman. Raar.
Randy Newman was ook fan van ELO en maakte een nummer over de band. Sommigen denken dat hij er de draak mee stak maar hij was echt fan.
Hij had tenminste wel altijd een volle gangreserve met dat constante gedraai aan de SL1200’s!
Over dat dragen van vintage horloges, ikzelf heb mijn Buren Starlite Slender uit de jaren '60 voor een tientje gekocht in de kringloop en die draag ik gewoon normaal net als ieder ander horloge wat ik bezit, maar als ik eens een keer zal gaan stunten met fietsen of zou gaan houthakken, doe ik 'm af en doe ik een digitale Casio om of ik doe gewoon helemaal niks om.
Ik denk persoonlijk dat magnetische velden op de DJ-booth van Norman Cook eigenlijk het enige gevaar voor zo’n vintage Rolex zou wezen, voor de rest zou dat prima moeten gaan, toch? Ik denk niet dat ie een grote horlogenerd was, maar dat ie gewoon een mooi horloge wou hebben dat niet al te flitsend was, misschien was deze toen ook wat goedkoper?
Hij is nu rijk genoeg om whatever te kopen met een netwaarde van 20 tot 30 miljoen pond:exploding_head:, maar dan gaat ie alsnog voor een niet-flitsend uurwerk, dat vind ik wel vet.
Housemartins, het bandje waar ie een paar jaar in zat als bassist vind ik ook wel leuk, daarvan heb ik beide albums gespaard en ook 2 van z’n solo-albums. Ik ben wel een liefhebber!
Dat is dan toch weer jammer. Maar wel bedankt! ![]()
Hoezo jammer, als ik vragen mag?