Teddy Swims op Pinkpop met zijn Cartier Tank Américaine
Jeff Lynne, een icoon!!
Heb 'm gelukkig de laatste jaren nog live gezien, was 12/13jr toen ik zijn muziek en ELO hoorde toendertijd in 1976.
En meteen “A new world record” lp gekocht.
Heeft voor zoveel artiesten geproduceerd na ELO en zijn artistieke stempel/geluid daarvoor gebruikt.
Denk aan Roy Orbison, George Harrison, Tom Petty en ook in hun clips meegespeeld…
Mijn meest favoriete band/muziekant, tezamen met The Eagles en TOTO!
![]()
Dan is dit je uiterlijk, met een polsomtrek van 40cm, en dan draag je dit dameshorloge. Ikke niet begrijp….
Haha ouwe tripmeuk. Man wat is dat langzaam als je het nu hoort. Ik zie hoedjes, bandana`s, ronde gekleurde zonnebrillen en wapperende space-handen voor me. En tig feesten in oude vervallen loodsen. Mooie tijd.
absolute held Tom Petty
Weinig bekend over zijn Tom Petty in combinatie met horloges. Zijn voormalige mansion in Beverly Hills staat te koop voor 6,5 miljoen dollar ![]()
Weinig bekend over zijn Tom Petty in combinatie met horloges.
Ja, zou er ook niet zo één, twee, drie een kunnen noemen. Z’n muziek daarentegen, ben ik goed bekend mee en draag ik bijna dagelijks.
![]()
6,5 miljoen
Valt mee. Ik ga straks even 'n Staatslot kopen! ![]()
Sly is echt een van mijn favoriete actiefilm-acteurs, hieronder een oud plaatje van de horloge-lade van een andere grote favoriet van me, Arnold Schwarzenegger. Ooit eens ergens van het internet geplukt.
Hiermee zou je wel een aardig huisje kunnen kopen, toch? ![]()
En alles op leer, niets op staal. My man!
Topvent, dit filmpje van 'm is ook legendarisch, als je dat nog niet gezien had.
Verdorie, nu krijg ik ook zin in een Stogie.
Toto heb ik zo’n 5x gezien, Kingdom of desire tour was de eerste…
Met Simon Phillips op de drums nadat Jeff Porcaro overleden was.
33jr Geleden in de Maaspoort Den Bosch.
ik gok op een oude GMT, geen idee waarom
Steve ![]()
Wat draagt Cole Palmer hier?
Die is te makkelijk om in te koppen.