Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Vragen mag. Twisten over smaak ook. Cartier…ik weet niet. Ik vind het lelijke kitsch. Allemaal. Snap niet wat mensen er in zien en er mee gezien willen worden. Ik had Jeff Lynne iets hoger ingeschat.

1 like

Aha, dat kan ik begrijpen. Ik vind persoonlijk dat Cartier wel een hoop mooie horloges heeft gemaakt, sommigen vind ik wat minder mooi dan de anderen, maar ze zijn wel keurig.

Jeff Lynne lijkt me wel een prima kerel en prima producent/liedjesschrijver, ik ben geen grote ELO-kenner, maar ze hebben wel wat goeie muziek uitgebracht, heb er nog ergens een verzamel-CD’tje (zonder Roll Over Beethoven potverdrie!:sweat_smile:) en live-DVD van liggen.

Die Lynne duikt echt ook op zo veel credits van muziekstukken op, het lijkt wel hetzelfde als wat de leden van Toto hebben bereikt als sessiemuzikanten (ook prima band trouwens, Lukather is een gitarist waar je U tegen zegt!)

2 likes

Ik verbaas me er altijd over dat hij er op elke foto hetzelfde uitziet. Ongeacht of het vorige week was of net na zijn geboorte. Erg steady.

3 likes

Haha! Er komen wel eens foto’s voorbij van hem zonder die zonnebril. Dan gaan ze los op de Internets. ‘OMG Jeff Lynne got eyes’ etc.

2 likes

Tja, heel normale dagelijkse dingen, als een regenbui of een straaltje water van de kraan kunnen een vintage horloge gemakkelijk fataal worden, volgens mijn horlogemaker en ik heb geen reden om aan te nemen dat dit niet zo is, aangezien ze gewoon (helemaal) niet waterdicht zijn en het water dus direct het horloge binnendringt, met alle rampzalige gevolgen van dien. Maar goed, iedereen moet verder natuurlijk helemaal zelf weten wat ie met z’n horloge doet. :person_shrugging: :+1:
Verbaast me soms dat sommige mensen leven met het motto: “Het is mij nog nooit overkomen, dus het zál mij ook wel nooit overkomen.” Met die manier van denken hoef je dus ook geen brand- of ziektekostenverzekering af te sluiten, wanneer je huis nog nooit is afgebrand of je jong bent en dus nog nooit ernstige medische dingen hebt gehad. Maar goed, iedereen moet dat natuurlijk zelf beslissen. :wink:

Dat gezegd hebbende, ja, The Housemartins ken ik natuurlijk wel en maakten, vind ik dan, ook aardige muziek. Had geen idee dat de bassist van deze band later dj is geworden. Ach, zo leer je nog 'ns wat! :nerd_face: :beers:

Edit: Oh maar

is top! Ben vooral liefhebber van z’n samenwerking met een van absolute helden Tom Petty, waarmee hij ook nog in de Traveling Wilburys zat. Echt geweldig, vind ik dan. :heart: :musical_note: :guitar: :notes:

2 likes

Tom Petty is ook goed spul, ik heb Full Moon Fever(1 voor in huis en 1 voor in de auto), Greatest Hits en Into The Great Wide Open op CD gespaard, prima rockmuziek!

Zonde dat ie zo vroeg overleden is.

3 likes

Sorry voor mijn late reactie, maar dankjewel voor dit artikel, kwam niet in al mijn zoekopdrachten naar voren maar dat komt misschien omdat ik geen facebook heb.

1 like

:joy: wtf, zat Fatboy Slim in de Housemartins??! Zo leer je nog eens wat.
Rare kwiebussen vond ik het toen :thinking:

1 like

Af en toe is het wat bijzondere muziek ja, maar er zit ook wel een hoop prima spul tussen.

Vanmiddag in de auto had ik nog de Big Beach Boutique 2 Mix aanstaan, was wel relaxt met dit weer. Ik ben zowieso weer wat meer vroege Acid House gaan luisteren tijdens het afgelopen weekend, voordat ik Rock en de rest leuk ging vinden was ik een EDM-fan. Die ouwe Turn Up The Bass-compilaties zijn echt heel vermakelijk, staan geloof ik allemaal op youtube. Mijn vader is zowieso een grote House/Trancefan, dus zijn CD’s kan ik ook lenen als ik dat wil. State Of Trance vind ik ook erg leuk, heb ik al wat edities van gespaard op CD

https://youtube.com/playlist?list=PLsWKd9MUgSYY0aTNIFM8FR-CzQ-QlDjnZ&si=WIR0QkkihDFW2Llt

3 likes

Teddy Swims op Pinkpop met zijn Cartier Tank Américaine

1 like

Jeff Lynne, een icoon!!
Heb 'm gelukkig de laatste jaren nog live gezien, was 12/13jr toen ik zijn muziek en ELO hoorde toendertijd in 1976.
En meteen “A new world record” lp gekocht.
Heeft voor zoveel artiesten geproduceerd na ELO en zijn artistieke stempel/geluid daarvoor gebruikt.
Denk aan Roy Orbison, George Harrison, Tom Petty en ook in hun clips meegespeeld…
Mijn meest favoriete band/muziekant, tezamen met The Eagles en TOTO! :+1: :facepunch:

4 likes

Dan is dit je uiterlijk, met een polsomtrek van 40cm, en dan draag je dit dameshorloge. Ikke niet begrijp….

1 like

Haha ouwe tripmeuk. Man wat is dat langzaam als je het nu hoort. Ik zie hoedjes, bandana`s, ronde gekleurde zonnebrillen en wapperende space-handen voor me. En tig feesten in oude vervallen loodsen. Mooie tijd.

3 likes

Nou ja… :sunglasses:

4 likes

In zn hevigste junkperiode waarschijnlijk een Reverso.

1 like

Klopt, had ik al eens gepost.


Hier in de kortgeknipte Balance-tijden.

Weinig bekend over zijn Tom Petty in combinatie met horloges. Zijn voormalige mansion in Beverly Hills staat te koop voor 6,5 miljoen dollar :sunglasses:

2 likes

Ja, zou er ook niet zo één, twee, drie een kunnen noemen. Z’n muziek daarentegen, ben ik goed bekend mee en draag ik bijna dagelijks. :heart: :musical_note: :guitar: :notes: :tophat: :cupid:

Valt mee. Ik ga straks even 'n Staatslot kopen! :wink:

3 likes

Rambo. Geen idee wat hij voor horloge draagt hier.

3 likes

Sly is echt een van mijn favoriete actiefilm-acteurs, hieronder een oud plaatje van de horloge-lade van een andere grote favoriet van me, Arnold Schwarzenegger. Ooit eens ergens van het internet geplukt.

Hiermee zou je wel een aardig huisje kunnen kopen, toch? :wink:

3 likes