Die hoef je niet te tillen, die blijft uit haarzelf ook drijven.
Connie Grace? ![]()
Om zijn pols een Patek 5980r denk ik.
Jack Croft, chef van o.a. Fallow in London. Geen idee wat hij hier draagt. Deed mij eerst denken aan een Mido of Halios maar kan het niet plaatsen met de kroon op 2
Ah kijk, goed gezien. Thanks!
Peter R. de Vries in 2002. Geen idee wat het is.

En toch zit hier zo op het oog niets tussen waar ik nou heel warm van wordt… en dat met dit weer, kan je nagaan
Die AP’s, U-Boat’s en die Bentley-Breitling vind ik bijvoorbeeld wel gaaf, ik snap opzich wel dat niet iedereen het mooi kan vinden!
(Om mijn kleine polsje zou het er wel heel mal uitzien!
)
Oh zeker weten. Absoluut kwestie van voorkeur natuurlijk. 100 % zeker weten dat er veel mensen zijn die mijn horloges lang niet allemaal te behappen vinden (mijn vrouw bijvoorbeeld
).
Maar het ziet er wel allemaal heel groot en lomp uit, wat op zich dan weer logisch is gezien zijn bouw… ![]()
Als ik ooit zou gaan sporten, zou ik hem en Stallone misschien als een soort voorbeelden gaan zien, maar voor nu zijn ze gewoon een paar van mijn favoriete acteurs!
Nog zo’n leuk filmpje, fijne kerel.
Doet me denken aan de Memovox van Miles Davis!
Hij had natuurlijk ook een Navitimer.
En ook had ie in de jaren '80 een gouden Day-Date.
Komt wel in de buurt met die bezel, maar er zit maar 1 kroon op bij Mulder geloof ik.
Hier wat duidelijkers dat ik van Instagram af heb geplukt, het blijkt toch wel een chronograaf, maar het is geloof ik niet die Certina.

Hebbes, het is een Citizen Eco-Drive AT2020-06E.
Ik zag die ook op youtube voorbijkomen, was al benieuwd wat ie droeg. Ryan Dunn (RIP) droeg vroeger een paar Breitlings, geloof ik een gele Emergency en een Chrono Avenger met een grijze/zwarte wijzerplaat.