Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Ik zag die ook op youtube voorbijkomen, was al benieuwd wat ie droeg. Ryan Dunn (RIP) droeg vroeger een paar Breitlings, geloof ik een gele Emergency en een Chrono Avenger met een grijze/zwarte wijzerplaat.

1 like

Hmmmmmm, wat draagt Bruce van Iron Maiden? Was op bezoek bij de Engelse Luchtmacht!

6 likes

Geloof ik deze, maar dan in een zilveren variant.

6 likes

Oh nee, laat maar, de kroon zit rechts bij die van hem, misschien is het een Bundeswehr-horloge?

Hier een duidelijker plaatje wat ik van Reddit af heb geplukt, maar ik zou alsnog niet kunnen zeggen wat dit dan is.

2 likes

Bruce is brand ambassador van MAT Watches (MAT watches ambassadors), dus ik denk dat je aardig in de goede richting zat en dat dit gewoon een blank stalen MAT chronograaf is.

3 likes

Nooit geweten dat hij tevens piloot is:
Bruce Dickinson is a British musician, singer-songwriter, pilot, and entrepreneur who is also an ambassador for MAT watches. Best known as the lead vocalist of the legendary heavy metal band Iron Maiden, Dickinson has also had a successful solo career and is an accomplished commercial pilot.

1 like

Ja, hij vliegt persoonlijk het grote Maiden-vliegtuig naar alle landen toe. Echt gaaf!

Zal het dan deze zijn maar dan in het zwart?

6 likes

Vloog.

Volgens mij doet Bruce dat niet langer.

Correct me if i am wrong

2 likes

Ik ben zeker wel een Maiden-liefhebber, maar denk ik niet zo’n megafan zoals jij😅

De irritante AI van Google vertelt me dat ie in 2017 is gestopt met commercieel vliegen en recent ook met vliegen voor de band, dus dat kan kloppen.

1 like

Neuh ik ben niet zo’n megafan hoor. Ik vind Maiden goed. Paar keer gezien.

Maar ik ben vooral geĂŻnteresseerd in hun masterpiece reeks albums;
Killers
Number of the beast
Piece of mind
Powerslave
Somewhere in time
Seventh son of a seventh son

De rest interesseert mij niet super veel.

3 likes

Dat is een prima reeks albums, het eerste album heeft ook wel wat goede muziek naar mijn mening! Het latere spul heeft ook wel wat prima nummers.

(Ik ging ervanuit dat je een megafan was omdat je profielfoto Eddie The Head is😉)

2 likes

Ik snap :slight_smile: :facepunch:

1 like

Subtiel horloge! Wat draagt VinĂ­cius JĂșnior hier?

image

1 like

Een dames AP Royal Oak.

8 likes

Laatst nog gezien in Amsterdam :sunglasses:

Zlatan met een zenith royal klokkie op fox sports :innocent:

Je bent fantastisch, Koeman wordt er verlegen van.

1 like

Zlatan fileert Ronald Koeman: ’Nederlaag Oranje is zijn schuld’

„Deze nederlaag is de schuld van Koeman”, zei Ibrahimović, die onder de bondscoach van Oranje bij Ajax speelde. „Ik herkende dit Nederlandse elftal niet. Dit was niet de Nederlandse voetbalfilosofie. Mij werd altijd geleerd: aanvallen, aanvallen, aanvallen. Koeman leek vandaag wel een Italiaanse coach, die speelde om niet te verliezen. Nederland speelde juist altijd om te winnen. Als je verliest, verlies dan tenminste met je eigen identiteit en verander die niet.”

Don`t mess with The Zlatan.

10 likes

Zlatan heeft volkomen gelijk.

Koeman koos met mannen als Wieffer De Roon Koopmeiners Weghorst voor anti voetbal.

Hij had ook kunnen en moeten kiezen voor Frimpong Taylor Veerman Valente bijvoorbeeld.

Die kunnen iets creëren en hebben wapens.

Ongelofelijk

2 likes

Snap hem effe niet. Wat doet je post bij bekende personen en hun horloges?

Ga off topic! en ga daar lekker ballen met de boys :crazy_face:

1 like