Bekende personen en hun horloges

Precies in het midden, 1985.

Dat klopt. Maar dat is zeker nog mogelijk.

1 like

Ik zet mijn geld op jou in. :tada:

3 likes

Time to move on…

Goeie woordgrap! :smiley:

1 like

I can’t see the haters :telescope:

Dit is het mooiste wat er is man.

Nu vlot een 80’s 18K Cartier bril scoren om mijn stijltje te complimenteren. @Jaroen is het hiermee eens denk ik.

14 likes

Candide is het daar ook mee eens

Er mist er nog eentje. :thinking:

1 like

No BN’ers here …

1 like

I know. Ik ben niet bereid om binnen een jaar tijd 25K erdoor te duwen aan horloges. Dat komt later wel.

3 likes

Op een dag…
sbgm221-b_590x

4 likes

We zijn weer in WhatsApp territorium… :expressionless:

3 likes

geen idee of deze al eens voorbij gekomen is maar Jim Clark met zijn Enicar Sherpa Graph
13491_10205679609543917_1148138798345569265_n

2 likes

Op de bank krijg je er haast niks voor. Zo’n rootbeer wordt alleen maar meer waard.

Do it. :sunglasses:

3 likes

Dat is wat de duivel op mijn linkerschouder al weken influistert. Please stop.

4 likes

Gewoon doen en dan elke ochtend ‘wie van de drie’. Zijn we toch weer on-topic bij Bekende Nederlanders.

Welk horloge heeft Lee Towers hier om?

afbeelding

2 likes

Misschien zelf onderzoek doen in plaats van alleen luisteren?

Wat is jouw definitie van innovatie? Heb met mijn werk veel te doen met ‘innovatie’, en ik kan zeggen dat vrijwel iedereen er een andere definitie aan overhoudt. Dus dan worden dergelijke situaties lastig :wink:

In mijn ogen is de gehele horloge-industrie niet erg innovatief (t.o.v. andere industrieën)

Zo waar, helaas.

Heb ervaring om op wetenschappelijk niveau onderzoek te doen. Empirisch of literatuur studies, allemaal geen probleem van mij. Sterker nog ik ben momenteel ook bezig met een onderzoek op dit moment. :grimacing:

Overigens luisteren hoort bij onderzoek doen. Althans luisteren naar anderen bronnen op de markt. Daar kun je prima conclusies uit trekken.
Dus…

1 like

Wat willen wij? Dat alle merken innoveren zoals Samsung en Apple dat nu doen? :grimacing:

In het geval van Rolex heb ik een lijstje gemaakt van ‘innovatie’ na 1960, en je broekt zakt gewoon af van wat hier als ‘innovatie’ gepresenteerd wordt.

Ieder mag zich hier eerst even zelf in verdiepen, en nadat het treurige Rolex-innovatie-lijstje genoteerd is dit vergelijken met bijvoorbeeld Seiko.

Deze werkwijze heeft de voorkeur boven het kennelijk onvermijdelijke welles/nietes, met geregeld de conclusie dat Rolex wel innovatief is omdat de kwaliteit zo hoog is…

1 like