Bekende personen en hun horloges

Stijlvolle kerel die Waylon :slight_smile:

13 likes

Echt wel! (valt me van hem mee😀).

1 like

Inderdaad! Toeval wil dat ik er een heb gehad uit 1993. :slightly_smiling_face: Nog steeds spijt van dat ik die heb verkocht…

4 likes

Wat draagt deze demonstrant in HK? Ik dacht eerst een Seiko New Turtle, maar de bezel lijkt meer op een soort tijdzoneverdeling…

3 likes

meestal een sub in icm met wat afzichtelijke indianen accessoires dus een Monaco is een hele vooruitgang!

2 likes

Is dat dan een waylon bandje? :crazy_face:

1 like

Dat is een G-shock. Die heb je daar ook wel nodig.

8 likes

Badr Hari zit bij Beau met een Greubel Forsey?

csm_GMT_623_a5356fdec2

14 likes

Ik vroeg me al af wat hij droeg…Nog nooit van gehoord trouwens, dit merk :see_no_evil:

1 like

Ik ook niet, maar serieuze prijzen op Chrono24 :flushed:

1 like

Op hf nog niet voorbij zien komen. “Greubel Forsey only” zie ik zo snel nog niet ontstaan :joy:

6 likes

Jemig, ik zie ook net die prijzen.
Misschien als Badhr op HF zit, kan hij zijn one and only topic openen :smiley:

4 likes

Van mij krijgt ie n like voor z’n daily beater

6 likes

Greubel Forsey behoort in de erkende Zwitserse Haute Horlogerie (zie de website van de FHH) tot de z.g ’ Artisan Horlogers’ :ok_hand: Kunstenaars die met de hand zeer hoge kwaliteit horloges maken in zeer kleine oplage en geliefd zijn bij de ’ fine fleurs ’ van onze samenleving. M.a.w. je moet heel goed ’ in de slappe was’ zitten om je zoiets te kunnen veroorloven… maar dan heb je ook wat!:thinking::wink:

8 likes

Wie durft Badr te vragen of het een Chinese copy is?
Hij kan wel tegen een geintje toch?

7 likes

Ik denk dat ie geen idee heeft waarover je het hebt :grin:

1 like

Die badr heeft echt veel dikke klokken. zie hem ook met veel verschillende audermars piquet horloges.

Voor 236 dollar heb je dr eentje…:wink:

2 likes

Leuke prijs!

Maar dan heb ik liever een SKX :rofl:

2 likes

236,…?

Met nog 3 cijfers achter de komma zeker? :laughing:

1 like