Bekende personen en hun horloges

Dacht dat het een @stefanketelaars was😉

3 likes

Je weet dat het niet heel slim is om deze man dom te noemen hè? Ga niet z’n eer aantasten want dan weet je hoe laat het is, om maar even terug bij de tijd te komen…
Maar in elk geval tof om te zien dat zo iemand gewoon over straat gaat met een klokje van een kwart miljoen. Hij zal misschien iets minder bang zijn om gerold te worden :slight_smile:
En getuigd wel van stijl en smaak. Beter dan veel van die rappers met hun kermishorloges :joy: :grin:

Gewoon zn pols beetpakken en dan zeggen 'Die is vast nep hè Badder ? Net als als jij.
En hem dan strak aankijken…

5 likes

AD draagt ook een fraai exemplaar! :white_check_mark:

3 likes

270.000 € is de moeite waard

Hem “AD” noemen getuigt van kennis van de NBA. Tegelijkertijd schept het verwarring op een horlogeforum… :smile:

Ik scrollde er snel langs en was heel even opgetogen dat Anthony Davis een gouden Speedy Pro om had.
Bleek het toch een iced out Rollie te zijn… Teleurstellend. :blush:

HAha of schaap en Citroën is de Anthony Davis van Rolex :thinking:

1 like

Wat wàt wàt??? :face_with_raised_eyebrow:

Iemand een idee wat Al Pacino draagt in The Irishman? (Topfilm trouwens)


8 likes

Onder andere deze:

Erg goede film met veel oude meuk om de polsen in ieder geval :upside_down_face:

4 likes

Mits het een echte is.

Gisteravond bij Waylon in Ahoy

Hij had zijn Tag Heuer weer om.

Wat een zanger , band en avond :+1::+1::pray:t3:🥳

7 likes

Edit: breitling en AP Gullit

9 likes

Is dat niet Keje Molenaar? :face_with_monocle:

5 likes

Klopt, met een dochter die zeker niet te Ligt is bevonden…:crazy_face:

1 like

Iemand een idee wat Al Pacino hier draagt in the Irishman?Ziet er wel gaaf uit namelijk

5 likes

Viel mij ook al op. Schitterend horloge.

En inderdaad wat een artiest is deze man. Waanzinnig!

1 like

Zijn de meningen ernstig over verdeeld.

Ik moet m zelf nog gaan kijken overigens

Gullit zit altijd hevig te zwaaien met zijn horloges. Klokje altijd onder zijn mouwen uit ook.

Rudie Dil

2 likes

Verbaas ik me over, lees inderdaad heel veel negatieve reacties. Maar goed, naar mijn bescheiden mening een topfilm.
Geloof me :wink:

(En alle horloges zijn tijdsconform, dat bewijst dat over de details goed is nagedacht).

2 likes