Bekende personen en hun horloges

Gaat hem straks iig niet helpen!

6 likes

Indrukwekkend stukje vakmanschap. Wel een aardig prijskaartje

1 like

Maat dan heb je ook wat!

Jacob & Co :face_vomiting:

Iemand gezien wat Rémy Duker draagt bij de Cupcakecup? (Don’t ask😊)

Uitzending gemist - kerstpakket aflevering.

Ja, het is een rolex …

3 likes

Ik vind het er meer uitzien als een Planet Ocean.

1 like

Ja, ook gezien. Een 41mm DJ op oyster.

Volgens mij een of andere Samsung smartshittergadgetwatch

1 like

Is het niet Jumanji deel 3?:laughing:

Wat heeft Charles om de pols?

6 likes

Parmigiani Fleurier Toric Chronograph. Nooit van gehoord. Klinkt niet echt als de naam van een exclusief koninklijk horloge, maar eerder als kaas voor over je pasta. Wel een mooi ding!

Bron: https://deployant.com/spot-the-watch-members-of-royal-families/

2 likes

Bij uitstek juist een exclusief koninklijk horloge. Parmigiani maakt horloges in het hogere segment, prachtige afwerking en vaak chique ingetogen. Mocht je er echt nooit van gehoord hebben is het de moeite waard je in het merk te verdiepen. Mocht je een sarcastisch grapje maken; sorry ik ben er ingetrapt.

7 likes

Ik had er echt niet eerder van gehoord. Zag wel dat ze ‘gewoon’ op Amazon te koop zijn. Dat past wat mij betreft dan weer niet echt bij een exclusief imago. Ik zal me er eens verder in verdiepen!

Dit is het eerste ontwerp van Parmigiani. Zij hebben ook het zegel van Fleurier geïntroduceerd, onder andere samen met Chopard. Zij vonden de eisen van de normale Zwitserse standaard te laag en zijn daarom een eigen keurmerk gaan voeren, zoals meer high end merken doen, om aan te tonen dat zijzelf veel hogere eisen stellen aan hun producten.

1 like

Wat een mooie ! :heart_eyes:

Ik vind hem evenwel niet erg ‘ingetogen’.

Dat niet alleen.
Het datumvenster op anderhalf vind ik ook minder.

En waar heeft Charlie in hemels naam een chronograaf voor nodig? :grin:

niet dat het echt aan te raden is (weer 2u uit mijn leven die ik niet meer terugkrijg) maar de Netflix-film: 6 Underground is doordrenkt met product-placement van Chopard

1 like

Christiano Ronaldo met een Rolex GMT master ice met de nodige glimmertjes…

3 likes

Kunnen wel wat schakels tussenuit. Man wat draagt hij dat ding los om de pols!

2 likes