Bekende personen en hun horloges

Wansmaak is ook smaak…

7 likes

Hij kost 380 duizend pond las ik; hij zal gedacht hebben die laat ik mooi niet inkorten;) Inderdaad een zeer bescheiden klokje; en geen kijk zo los om de pols…

3 likes

Ik heb geen verstand van voetbal, maar Ronaldo heeft geen smaak…

4 likes

Dat is al snel 27 en een half uur werken voor de beste man… Als je geld als water hebt koop je toch wat knaps? Niet te doen dit :joy:

5 likes

Ik moet even mijn zonnebril opzetten als ik naar dit ‘horloge’ kijk :sunglasses:
Lijkt mij meer een armband, zoals hij deze draagt.
Wat zou zijn polsmaat zijn? Lijkt me dunnetjes :thinking:

2 likes

Niet zijn enigste horloge. :smiley:

2 likes

Heb het flauwe vermoeden dat hij zich nog nooit verdiept heeft in uurwerken; maar goed de man voetbalt fenomenaal en kan gewoon zeggen: maak m zo duur mogelijk.

2 likes

Topsporters wegen nooit meer dan 70 kg, dus hele dunne pilsjes denk jk

1 like

I’ll just leave this here…

2 likes

Als je de beste voetballer van de wereld bent, draag je mooi wat je wil :metal::grin:

1 like

Oke, holbewoners daargelaten…laten we zeggen dan sporters die het niet moeten hebben van korte krachtsexplosies.

3 likes

Helemaal mee eens!

Dat moet deze zijn met bijpassende armband. :wink:

3 likes

:joy: ik houd op sorry

3 likes

Kijkend naar de darts finale…wat dragen die darters nou??
Van Gerwen een Rolex.
Aspinall een …

MvG Sea Dweller

Ik zou er niet te hard op inzetten… Zwemmers, judoka’s, trailrunners, bergklimmers, kajakkers, urban-runners, biathleten, bmx’ers, downhill MTB’ers, 4X’ers en zo nog wel wat sporten te benoemen waarbij er heel wat deelnemers de 70 kilo overschrijden

Just saying :kissing_heart:

2 likes

“Lijkt te zijn afgewerkt met 424 witte diamanten”

Volgens mij hebben ze daar een stagiare die echt een ontzettende kudtdag heeft gehad :joy:

3 likes

Ongehoord…dan weet je van gekkigheid niet wat je met je geld moet doen…Hij heeft trouwens ook een (sport) wagen park waar je duizelig van wordt…Op zijn horloges ben ik niet jaloers in ieder geval.

Ronaldo 81 - 85 kilo. En kurkdroog.
Plus foeilelijke horloges trouwens :persevere:

2 likes

Volgens mij doet hij de verkeerde sport op dat veld. Rode kaart! Hoogspringen doe je maar bij atletiek!

1 like