Bekende personen en hun horloges

Hier gisterenavond seizoen 4 afgerond. Het was veel te mooi weer :sunny: om de hele dag “achter de buis” binnen te gaan zitten.

Wat draagt Pieter Elbers?

6 likes

Een duur pak??

2 likes

Zat er ook naar te kijken… vintage Roamer misschien?

1 like

Ik dacht ook aan een Roamer inderdaad.

1 like

Hij laat het horloge wel prominent op deze foto uitkomen. Dus los van dat (dure?) pak zal dit iets bijzonders zijn?
Een vintage Roamer, lees ik nu. Iets voor een liefhebber?

1 like

Dit was de enige foto die ik vond waar zijn horloge een beetje te zien is. Ik denk niet dat hij ermee te koop loopt eigenlijk.

Dat gaat over een andere post.

Het heeft iets weg van een Seiko. Ik vind het iig niet passen met name ook door de stalen band.
Zegt de persoon die te pas en te onpas een Mickey horloge draagt.

1 like

Ik zie het :upside_down_face:
Begreep het al niet helemaal, leek me geen vintage.

1 like

Ik denk aan een eenvoudig Japans horloge met emotionele waarde, van pa of opa :thinking:

2 likes

Zou goed kunnen, maar dan nog.
Ziet er overigens redelijk modern uit.

1 like

Rode dag aanduiding lijkt idd sterk op Seiko, mede versterkt door het rechthoekige venster…

2 likes

Ik dacht ook meteen aan een Seiko.
Mede door het datumvenster.

1 like

Even verderop in dit seizoen komt een paar keer een Grand Seiko in beeld. Bij zoenende mannen, dus het horloge kreeg wat extra aandacht van mij… :wink:

Honor Blackman is op 93 jarige leeftijd overleden; De 6542 heeft zelfs haar naam (van haar personage Pussy Galore) als bijnaam gekregen. Als er iemand hier genoemd mag worden…

23 likes

Ben wel benieuwd wat het nou is. Iemand van de vintage kennis een idee? @koekoek misschien?

Heb even gekeken maar niet direct een goed idee. Delbana kwam bij me op gezien de vorm van het logo, maar het logo lijkt niet helemaal symmetrisch zoals bij Delbana.

Hier nog een foto:

2 likes

Volgens Reddit het merk Forsam (vintage; 17 rubis) uit een ver verleden:


Is dit nou idd dezelfde? :face_with_monocle:
-edit- lijkt er wel op! :slightly_smiling_face:

#thuiswerken

4 likes

Ik denk wel dat dat klopt, afgaande op het logo.

4 likes

Dit zou zomaar eens de winnaar kunnen zijn