Bekende personen en hun horloges

Lijkt inderdaad een Forsam(?) te zijn nooit van gehoord. Had bij El Professor toch wel een mooie vintage Omega o.i.d. verwacht :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha ja béétje jammer!
Een mooie gouden Omega was passender geweest bij deze professor! :sunglasses:

1 like

Iemand een idee wat Baron van Neemweggen hier in Curacao draagt? :face_with_monocle:

nl_objectstore_field_image_be995de238cfe98b39ef54f0e8dad8fc-1427904299

10 likes

Geniale ‘still’ trouwens :grin:

Ik weet helaas niet welk horloge het is. Drommels, drommels, drommels!

4 likes

Wat draagt Michel Perridon uit Dragons’ Den hier? Dit is de man van Trust en heel veel dure Bugatti’s volgens mij, dus ik verwacht iets exclusiefs.

4 likes

Klopt!

Ben ook wel benieuwd wat het is. Maar z’n vermogen hoeft geen duur horloge te betekenen, kijk maar naar de Durio van Gates :grimacing:

1 like

ja die foto helpt niet :stuck_out_tongue:

L&S 1 Tourbillon?

1 like

Ziet eruit als Breguet, ken alleen het type niet.

1 like

Had het ook al gezien.
Gaaf die herkenbare clasp ook!

Breguet Horloge Classique 42mm Grande Complication Tourbillon 5377BR/12/9WU

image

11 likes

Ja, het is een foto van een ‘still’ op tv. Beter dan dit krijg ik het helaas niet :slightly_frowning_face:

1 like

Dit zou hem wel eens kunnen zijn! :+1:

De ‘clasp’ nog.

4 likes
10 likes

The conclusion is that he doesn’t fuck around when it comes to watches! :+1:

3 likes

Geen fan van, net zoals bij Patek vind ik het te opzichtig.

4 likes

Ook niet met zaken doen, toch?..als we gegevens uit 2018 mogen geloven

1 like

De bekende Britse tv kok James Martin zou bijna een eigen topic moeten hebben gezien het aantal horloges uit zijn (Rolex) verzameling dat voorbijkomt in zijn eigen kookprogramma!

Vanavond een *witgouden 116509 Panda Daytona terwijl ie patrijs klaarmaakt met puree! (*gecorrigeerd :smiley: )

…beter dan Gert Verhulst die sinds jaar en dag dezelfde Breitling draagt in " De garde van Gert" :smiley:

2 likes

Ik vind dat enorm charmant, hoe hij gewoon altijd die Breitling draagt. Kan makkelijk een hoop mooi spul kopen en dragen, en toch gewoon een one watch guy :slightly_smiling_face:

9 likes

Volgens mij zelfs een witgouden. Staal heeft geen zwarte subdials, witgoud wel.

1 like

De Witgouden 116509 Panda

4 likes