Bekende personen en hun horloges

Neen, klopt weinig tot niets van.

Laat ik voorop stellen dat ik het gebeurde verschrikkelijk vind maar ook dat Rene niet echt geloofwaardig overkwam in VI toen hij het verhaal vertelde over erfenis moeder en dat horloges hem weinig tot niets interesseren. Voor deze clown had hij jaren een DJ (ik dacht TT) om waarvan, tijdens de uitzending, regelmatig de sluiting openging (of hij zat er mee te klooien). Geen interesse in horloges, echt? … of Rolex omdat het obligaat is in de voetballerij??

1 like

Gijp heeft ook over zijn eigen voetbalcarrière altijd luchtig gedaan, dus luchtig doen over een Rolex past wel bij zijn karakter.

2 likes

El Profesor - La Casa del Papel

Longines/omega?

John Cleese met een Navitimer :slightly_smiling_face:

12 likes

Denk dat 95% van de Rolex dragers geen liefhebbers zijn. Dat is ook de kracht van het merk.

24 likes

Beetje vroeg voor de popcorn,maar ga me alvast installeren in mijn bureaustoel.

4 likes

Scroll even terug in dit topic; dit is al besproken! :slightly_smiling_face:

1 like

Ja en 95% van de wiskundeleraren hebben een linnen tas van de Slegte over hun schouder.

3 likes

Voorzichtig Dreski! :crazy_face:

Rolex fanboys zijn érg gevoelig over hun merk en houden niet van generaliserende/denigrerende opmerkingen over hun geliefde klokjes! :sunglasses:

Verder heb je natuurlijk gelijk: de bekendheid is het succes van het merk!

11 likes

Sowieso 99% van de tijd een clown. Maar denken dat ze voor je Rolex komen, als ze met hamers op je auto gaan slaan is ook vrij apart.
Dus nee, dit waren geen RuigeRolexRollers.

4 likes

Dat is weer een mooie titel voor de volgende Riddertje Rolex!

3 likes

Die volgouden gaat idd richting 36k maar de TT die hij heeft is volgens mij eerder 14k list.

Daar is al een hele strip over :joy:

Riddertje Roleks en de Vintage Valkuil gaat er wel komen :+1:

19 likes

Weer wat geleerd!
:+1:

1 like

Welcome. :+1:

1 like

2020 prijs is 13.400, maar hij heeft hem al een aantal jaar, dus heeft rond 12 betaald.

Heb je inmiddels nog meer exemplaren van de HF strip laten drukken? :heart_eyes::+1:

1 like

Ik denk 94%

Je bent er nooit op terug gekomen :wink:
Mijn vraag was wat je voor het goede doel over had.
Op basis daarvan ging ik bekijken of ik nog meer zou drukken.

8 likes

Wat droeg Michel Perridon gister in Dragons Den?
Leek op een Lange oid