Bekende personen en hun horloges

Wat droeg Michel Perridon gister in Dragons Den?
Leek op een Lange oid

Die was al voorbij gekomen hier toch?
Ps. Die overhemden waren wel cool!

Ja, maar als ik terug scroll, dan moet ik weer door al die flauwe Bassie&Adriaan grapjes heen :frowning:
Het viel me gisteren erg op. Leek in eerste instantie een Gronefeld.

Ah, ok een Breguet.

1 like

Klopt, deze datejust had hij vroeg in zijn voetbal carriere aan zijn vader cadeau gedaan. En later dus geërfd. Daarom droeg hij die vaak.
Nu dus met geërfd geld een twotone Submariner erbij maar helaas kan je blijkbaar zoiets niet in het zicht (op tv oid.) dragen :expressionless: (dit laatste vertelde hij laatst zelf in VI op tv, over de DJ vertelde hij eens in een interview in een blad of krant, dat weet ik zo niet meer)

1 like

Yeps… kijk maar naar straat- en woningovervallen gericht op gewilde horloges.

Daymond John. Grondlegger van het kledingmerk Fubu en een van de sharks in Sharktank USA.


Droeg een Breitling emergency maar wel de bling versie…

7 likes

99.9%

1 like

Welke draagt ‘hansie hansie’ hier?

1 like

Is het gek als ik totaal niet weet waar je het over hebt? :thinking:

3 likes

Hele wijde kleren voor hiphop liefhebbers

3 likes

Watte … ???

2 likes

Vast al 100x voorbij gekomen want ik loop hopelios achter, maar in Mad Men oa deze Explorer:

Verder volgens mij ook een Reverso en een Seamaster ergens in een van se seizoenen

image

7 likes

For us by us, stelletje cultuurbarbaren. Ik kom uit de tijd van Osdorp Posse, Wu-tang en cypress hill, en droeg dat ook. Nu zou ik me daarvoor schamen. :sweat_smile:

19 likes

Osdorp posse :joy: tram 5, Def P en DJ ijsblok.

Ver voor mijn tijd maar wel echt stukje Nederlandse cultuur hoor.

3 likes

Voor mij ook Wu Tang, maar ook Dr Dre, Notorious BIG en Nas. Ik verkocht Fubu, Karl Kani en Pelle Pelle bij Britain in m’n jeugdjaren.

Nu zou ik er niet mee gezien willen worden…

10 likes

In Rotterdam?

1 like

Meestal Eindhoven maar in Rotterdam heb ik ook vaak gestaan! :smile:

2 likes

Ik kwam daar vaak in mijn breakdance periode. 8 jaar lang gebreakdanced. Meegedaan een shows, toernooien etc. Ik was toevallig afgelopen weekend in Brittain voor een petje. Ze bestaan nog steeds. :grin:

5 likes

Lachen. Ik stond voor het laatst in 2005 in de Britain. Elke dag van 10 uur ‘s ochtends tot 6 uur ‘s avonds keihard de hiphop uit de speakers :rofl:

3 likes

@Neyra en @Batossai
Ik weet wat jullie morgen doen :joy:

3 likes