Bekende personen en hun horloges

Tour eindwinnaar bedoel je.

Nee, maar de Tour winnen is zo’n beetje één van de meest zware en uitzonderlijke individuele sportprestaties die je kunt bedenken.

1 like

Dat is waar. Maar heden ten dage zijn er wijnig tourwinnaars die roubaix, Vlaanderen, of zelfs lomabrije kan winnen. Het zijn verschillende type renners…

dank :crazy_face:

Ik vraag me soms af of de winnaar, of de pak m beet Richie Porte die hem omhoog gesleurd heeft de grootste prestatie geleverd heeft.

1 like

De winnaar. Onderschat het mentale niet. Je kan elke dag aangevallen worden. En na elke etappe de pers etc. Dan liggen de knechten al lang en breed op de massage tafel.

Of die het graag hadden willen zijn :sweat_smile: maar weten dat dit nooit zo zal zijn.

1 like

iemand die ziet wat Mikky Kimeney (rechts, vriendin van Frenkie de Jong) draagt?

3 likes

Volgens mij is dat een Portugese Waterhond.

87 likes

8 likes

3 likes

Welk horloge draagt Marco van Basten hier tijdens een avondje Champions League op Ziggo?

3 likes

Wat draagt Jan Versteegh hier?

2 likes

Die wordt gesponsord door Edox als ik me niet vergis.

Ik heb een buurman met zo’n klokkie.

Je hebt de buren niet voor het uitkiezen …

2 likes

Krijgen ieder seizoen weer een nieuwe Rollie te leen van Schaap en Citroen. En ik zou ook zeker niet willen ruilen met die wanstaltige Bell & Ross klokken van Renault…

1 like

Onlangs de (overigens fascinerende) biografie van Keith Richards nog eens doorgebladerd. Iemand enig idee wat voor uurwerk hij hier draagt?20200816_015917

3 likes

Max Verstappen met een (niet van de foto geblurde) Daytona. Volgensmij heeft Jos ook een GMT om maar dat zie ik niet goed.

2 likes

Floortje Dessing met een Rolex GMT
Pepsi

10 likes

Goede keuze!

Ja niet verkeerd. Ik dacht dat ze altijd een Omega PO droeg, maar deze mag er ook zijn :+1:t2:

1 like