Hij wordt idd gesponsord door Richard Mille. Wout Poels draagt er ook 1. Omdat Richard Mille zijn wielerploeg sponsort.
Die is zojuist 340k waard geworden…
Ik heb hem al een aantal keren op feestjes achter de bar zien staan. Hij is gewoon te boeken en verdient niet slecht hoor.
(Had ik nog niet gezien)
Groot Breitling fan en Breitling drager
Hij is zelfs merk ambassadeur voor Breitling (geweest).
Ik ben geen wielren liefhebber, maar zou het kunnen dat ze met een dummy om de pols rijden? Plastic fantastic…
Ben je met een Pontiac beter af…
Ik las de denkpiste hier vandaag ook op het forum.
Ik weet dat Cavendisch in der tijd het echte werk had. Bij Alaphilippe zou ik daar ook van uitgaan aangezien hij echt een horloge liefhebber is, en niet de eerste de beste (het is een van de best betaalde renners die momenteel in het peloton rijden). 7
Maar bij de 30 renners van de ploeg die ze sponsoren (Bahrein-Mclaren) lijk mij dat best aannemelijk. Die dingen hebben ook al van die belachelijke wachtlijsten, het is te zot om ze aan renners te geven die elk gemiddeld 10 keer per seizoen over het asfalt schuiven.
Ga er maar van uit dat ze allemaal echt zijn.
Zeker bij Cav.
Niet elke renner draagt er 1. De kopmannen van de grote rondes hebben er 1 (Poels, Landa). De rest niet. Zelfs Ivan Cortina niet die toch de grote man van de klassiekers is bij Bahrein.
Hier Cortina en Mohoric met een RM. Toegegeven, foto van de teampresentatie. Maar je hebt gelijk. Blijkbaar enkel voor de kopmannen. Google bracht geen bevestiging dat Colbrelli er een heeft.
Klopt, daar wel . Tijdens de koers alleen Landa en Poels. Misschien vinden Mohoric, Bilbao en de andere koersen met een horloge niet fijn. Kan ook.
Vooral dat. Ik ben zelf op 18 jarige leeftijd gevallen - met een horloge om - op een nat rond punt. Dat was de laatste keer dat ik een horloge droeg tijdens het trainen. Maanden last van mijn pols gehad.
Volgouden Rolex Yachtmaster 2.
Easy
Telegraaf leest kennelijk mee op HF : https://www.telegraaf.nl/sport/486990644/julian-alaphilippe-wint-rit-in-tour-de-france-met-horloge-van-160-000-euro-om-pols