Hallo. Ik ben nieuw op het forum, trotse bezitter van een Omega Speedmaster co axiaal 44mm. Reden van mijn eerste post hier: ik ben ook wielerliefhebber en zag gisteren Wout Poels met een horloge in de Tour rijden (ik zal proberen er een plaatje van te uploaden). Moet een Richard Mille zijn, maar weet iemand welk
type dat is? Ik kan me niet voorstellen dat je in een sport waar elke gram telt met een automaat gaat rijden, en zeker niet met een klok in die prijsklasse (ook al wordt deze ter beschikking gesteld door de sponsor)?
Groeten, Kees
Voor het eerst dat RM in de wielersport is, volgens mij. Gek idd dat ze met een horloge fietsen, ze hebben daar de fietscomp voor. Er zijn wielrenners die een sticker op de fiets al te veel vinden
Ik heb nog even verder gezocht, maar Poels lijkt me wel een uitzondering. Hij is gisteren gevallen, gebroken rib en schaafwonden, maar gaat vandaag weer starten. Keihard die mannen, ik hoop dat z’n RM er beter vanaf is gekomen.
Daar zit gewoon een simpele quartz en een hoop plastic in, in die ze tijdens wedstrijden dragen… Niemand die dat ziet en scheelt een hoop knaken als je met je fiets het ravijn in duikt.
Een G-shock oogt natuurlijk veel lomper. En in een evenement als de tour waar miljoenen aan sponsorgeld opgaan kan je toch moeilijk met een goedkoop stuk plastiek om de pols gezien worden.