Bekende personen en hun horloges

Mark Tuitert met een Co-Axial speedmaster. Kan even niet snel vinden welk model het is met de blauwe bezel & dial en oranje hands…

Edit: kan ook zwart zijn, maar vanwege reflecties blauw?

6 likes

Ik neem aan deze

5 likes

Over mark Tuiterd horen we waarschijnlijk nog wel vaker iets. :crazy_face:
Mooi horloge overigens.

Denk ik ook idd. Maar door de blauwe gloed leek het anders :slight_smile:

Herkent iemand wat onze russische kameraat draagt hier?

image

2 likes

Blancpain Aqua Lung

2 likes

Ik zie wel dt hij rechtsdragend is .

Jeremy Clarkson draagt in het nieuwe seizoen van The Grand Tour naast zijn vertouwde IWC nu ook een Omega planet ocean als ik me niet vergis.

7 likes

Droeg hij ook een aantal jaar bij topgear.

4 likes

Lil’ kleine bij the Voice: witgouden Day Date?

Deze. Ik had hem om vlak voordat hij hem ophaalde.

Het zou btw goed kunnen dat hij ook een witgouden heeft. Heb ook weleens een AP RO op Instagram langs zien komen van hem.

5 likes

Hij heeft ook een Railmaster die hij vaak droeg.

Als je de voorstukjes kijkt heeft hij 3 DD’s of hij wisselt de plaat regelmatig.

1 like

Nee dankjewel, ik zie het als pulp voor mijn hoofd.

2 likes

Ik zit hier verplicht te kijken en dat blingding valt erg op. Dan zie je zo’n flashback en is de plaat een andere kleur.

1 like

Wij zijn uitgepraat.

Mietje.

12 likes

Grappig, ik had hem ook nog om gehad bij AVW net voor hij hem kocht. Maar hij had deze toch niet voor zichzelf maar voor zijn vriendin gekocht?

3 likes

Het is toch wel absurd wat er op een standaard avondje zappen voorbij komt aan Rolex.
Ik zag eerst Roelvinkie…En Wendy v Dijk.
Bij Boulevard altijd minimaal 4 : Peter R, John vd H, Olcay, Enge Leeco, Fatima de Loleilo en dan nog de gasten. Filmpje van Ronnie Flex.
Tussendoor reclame van the Voice : 3 van de 4 (!) Juryleden…LilKleine, Waylon, AliB
Zapp ik naar DWDD : Gordon en Roel v Velsen.
Elk voetbalprogramma minimaal 2.
Elk F1 programma minimaal 2.
Jinek. En dat paard Soundos.
:thinking:
En gewoon geen ander merk te bekennen hè :laughing:

10 likes

Dat dacht ik ook idd. Zo te zien droeg hij idd de witgoud versie met licht blauwe plaat?

1 like

:man_shrugging:t2:

Ik probeer zo weinig mogelijk mee te krijgen, dus ik ben blij dat ik je dit antwoord niet kan geven :joy:

Wat vond je van die witte lacquer wijzerplaat? Die vond ik erg mooi.