Bekende personen en hun horloges

Ik zit hier wel met een dame, dus ben geen mietje

2 likes

Je zou het sociaal kunnen noemen.
Al zit ik op m’n telefoon te kijken.

1 like

Vooral ook de schaduw van de indexen op de witte plaat vond ik heel bijzonder om te zien!

1 like

John vdh heeft toch alleen Breitling ?

Kun je nagaan hoe de prijs keldert als deze BN-ers een ander merk tot ‘hip’ verklaren. Bovendien, hoe weet je of de BN-ers geen fakes dragen? Dat lijkt me op TV lastig te spotten.

1 like

:joy: :+1:t2:

1 like

Haha, inderdaad helemaal waar! Het is en blijft toch een teken van: ‘nu heb ik het gemaakt’… niet voor allemaal… Gordon is een echte liefhebber weet ik en heeft een flinke collectie… had laatst een 2tone submariner om dacht, vond ik niet passen bij hem…

Ga er niet van uit dat het fakes zijn… hebben genoeg centjes en kunnen vaak een leuke korting fiksen…

Zag laatst Jamai met ook een blauwe Dial, vermoed een Rolex DJ.

Het is en blijft smaakbepalend, maar Rolex doet het goed qua marketing en de modellen zijn int algemeen tijdloos… Poetin is ook
Een liefhebber en heeft hele dure merken.

1 like

Maar… hoe kan hij dat betalen dan? Hij verdient een paar keer modaal, maar niet genoeg om een Patek oid van te betalen:

Putin is miljardair :stuck_out_tongue_winking_eye:

Keepin´ it classy… Maar over Jinek gesproken:

Constantijn met een two tone 16013?

gr, HJR

3 likes

Én een blauwe plaat.

4eca2f6683c109bf4a6aee07768ff969de50a3eb1aa46aad07b82b4ee28d614e

Het past ook bij een prins, vinden jullie niet?

5 likes

Gvd wilde de link tussen prins en net niet horloge leggen. Heb ik er zelf ook 1. Ellende.

2 likes

:joy: :+1:t2:

Een 2 tone past bij elke laag vd bevolking joh… zelfs Prins powerliften komt er gewoon mee weg hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Bitcoin klappertje gemaakt? Erfenisje? Zuinig gespaard met zijn melkgeld? Zegeltjes van Albert Heijn?

Zuinigheid met vleit, bouwt huizen als kastelen!

1 like

Hé wat leuk! Ja, jij verstaat dat. Maar eh, mijn Invicta diver van 90 euro heeft net zo’n mooie, classy gravure aan de zijkant als deze Blancpain van Putin. Zo zie je maar, geld koopt geen smaak…

3 likes

klopt, hij is een ambassadeur.

zag hem laatst een keer bij linda de mol zitten met volgens mij een 46mm navitimer. Dat ding was niet te missen…

Tja…Ik zal er van de 20 misschien eentje mis hebben.
Alhoewel. …als ik zo terug lees kloppen ze wel allemaal behalve John-ik-mag-het-Leidse-niet-meer-op.

1 like

Hij was zeker niet geelgoud. Al heeft hij die ongetwijfeld ook.

Die foto die jij nu post is trouwens voor mij de perfecte Day Date. :heart_eyes:

1 like

Die datumschijf zit er niet helemaal jofel in

1 like