Bekende personen en hun horloges

Zeg ik dat dan? :crazy_face:

Ja!

Ik denk dat je de gemiddelde Nederlander onderschat. Noem je Rolex, dan denkt men: duur! Voor rijke mensen!

2 likes

:joy:

Welnee man, de doorsnee Nederlander denkt dat een Rolex best wel eens €1000,- zou kunnen kosten en dat vindt men idioot veel geld voor een horloge.

11 likes

Nou ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maarre zelfs m’n opoe weet wat een Rolex is en dat die duur zijn. :crazy_face: Het punt dat ik maak is dat bekende Nederlanders graag voor Rolex kiezen, omdat daar een bepaalde status omheen hangt. De standaard keuze als je het “gemaakt” hebt in het leven. Rijkdom, status, cult, naamsbekendheid.

On topic:

5 likes

Hennie blijft gewoon met z’n promaster. Wat een baas! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

En toch kijkt hij er niet gelukkig bij. :zipper_mouth_face: Hij denkt “had ik maar , had ik maar” :sunglasses:

6 likes

Had ik maar een Seiko :joy:

5 likes

Ja , of of 'n … Poelsar.

Pulsar is Seiko light hè :wink: Lorus en Seiko is als Dacia en Renault. Pulsar en Seiko is als een Twingo en een Megane. :smile:

3 x GMT

1 like

Seiko 6309!

4 likes

C.G. droeg een Sub.

4 likes

En naast al de zwetende behaarde mannen; Nina Rindt met een prachtige UG chronograaf :blush:

7 likes

Wie is Nina Rindt? :joy: :sweat_smile:

2 likes

En wat is een UG??? :face_with_raised_eyebrow:

Edit: never mind, love Polerouters

2 likes

5 likes

Hij laadt het plaatje niet helaas… :grimacing: