Bekende personen en hun horloges

25 jaar geleden werd door een neef van mij, een liefhebber toen al van vintage Jaeger LeCoultres, Rolex omschreven als "De Rolls Royce voor de bouwvakker "

Er zijn echt wel modellen in het huidige gamma (en al helemaal uit vroeger tijden) die ik prachtig vind, maar de overgrote meerderheid is niet mijn ding…

6 likes

Yep, heeeeeeeeeeeel mooi

Rolex: omdat je het waard bent.

11 likes

Nee hoor. Heeft te maken met marketing en reclame…

3 likes

Als na

Blijkt dat het produkt niet voldoet, dan is het afgelopen met het imago. Dus ook wel een klein beetje

Toch…?

1 like

Zeker waar :+1:

1 like

image
image

Herbert von Karajan, de huisdirigient van Deutsche Grammaphon.
Was ook niet vies van luxe speeltjes, hij had ook een Mercedes 300SL Gullwing.
Hier met een Rolex 6542 om de pols.

6 likes

Presentator van rechtse rakker programma WNL Rick Nieman met Navitimer of Sinn 903 :thinking:

3 likes

Henk fraser met de submariner als ik me niet vergis

1 like

RTL nieuws verslaggever met Omega PO met oranje band.

6 likes

Ja en Theo Janssen met een Hublot :grimacing::sweat_smile:

1 like

Jaa overduidelijk klasseverschil aan tafel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Helemaal mee eens :+1:t2:

1 like

We hebben het enorm fantastische geluk dat wij in het tijdperk leven waarin mensen met nul kennis en kunde en een IQ van sub 90 toch makkelijk beroemd kunnen zijn. Mensen die vroeger een verder nietszeggen beroep zouden uitoefenen, maken nu elke dag een foto van hun plastieken bips en zijn met miljoenen volgers influencer.

Het feit dat dit type mensen nu bekend zijn, doet ook iets aan het gemiddelde wat deze mensen om hun pols hangen. Ze beginnen met Daniel wellington en als ze volgers genoeg hebben is het in 99% van de gevallen een Rollie.

12 likes

is dit niet een te hoog begrepen term?
net zoals bij de mcdonalds de kantine, crewroom wordt genoemd.

2 likes

In de film Interstellar:

Die Hamilton heeft wijzers die mij niet bepaald bekend voorkomen… of althans, niet bij die generatie.

8 likes

Interstellar?

Inderdaad, op Veronica nu.

1 like

Ze hebben er de ballen verstand van en een hoop geld, dus dan standaard keuze: Rolex. Want: iedereen kent het en zo kun je mooi aan iedereen in Nederland laten zien hoe rijk en succesvol je wel niet bent. :+1:

4 likes

Gelukkig hoef je voor het dragen van een horloge er de ballen verstand niet van te hebben en de doorsnee Nederlander ziet geen verschil tussen een Lorus en een Rolex en heeft echt geen idee van de prijzen van bv een Rolex… :wink:

1 like