Bekende personen en hun horloges

Slippers

2 likes

Hij rijdt in ieder geval een Stier.

Groeten
Rutger

1 like

Ruud Dil had vanavond zijn AP RO weer om.

1 like

Breitling chronomat 44 is dit

1 like

Een gesponsorde breitling B01

Ik ben er vrij zeker van dat JH84 niet gesponsord wordt door Breitling of een juwelier oid.

Die Lambo was overigens een cadeau aan zichzelf voor het behalen van de wereldtitel in de koningsklasse. :ok_hand:t2:

3 likes

Ja mee eens!

Nou, Breitling heeft wel binding met motorsport, voormalig wereldkampioen Cairoli draagt een Breitling met gele plaat. En uiteraard reclame op t shirt. Dus het zal wel geen toeval zijn. Of ze verhandelen de sponsorwaren wellicht onderling.

En een Lamborghini Huracan :heart_eyes::+1:

Wat er baas🙏

Kranenborg (kok) met zo te zien een Van der Klaauw real moon Joure.

gr, HJR

15 likes

Deze komt niet via Breitling maar via Pijnenburg

1 like

Natuurlijk moet je kopen wat je zelf mooi vindt. Er is wel een verschil tussen Dutroux die toevallig Venz lekker vindt en associaties die door de jaren heen zijn ontstaan. Dus als zou blijken dat al die duizenden pedo priesters Venz gebruikten om kinderen er in te laten tuinen had dat merk wel een paar doorstarters nodig gehad.

Geenszins geassocieerd worden met een bepaalde groep kan ook een prima beweegreden zijn.

2 likes

September 2013 gekregen van Pijnenburg in Eindhoven. 5,5 jaar later nog steeds om in de Lambo. Hij is wel trouw.
Kan intussen makkelijk alles veroorloven aangezien hij 1 van de weinige motorcrossers is die dik boven het miljoen per jaar vangt.

2 likes

Ja, dat doet ie wel netjes. Ik had overigens niet anders verwacht, hij is wel op de penning hoor… En inderdaad heeft ie terecht een salaris van 3 mln+ per jaar.

2 likes

:joy:

3 likes

De meeste mensen merken je horloge niet eens op. Van de overige ziet een klein deel wat voor horloge het is. Een nog kleiner deel heeft er ook nog opgelet wat de BN-ers dragen, een nog kleiner deel heeft daar associaties bij en bij een nog kleiner deel zijn het negatieve associaties.

Nee, echt een factor om rekening mee te houden :smirk:

10 likes

Zeker, het is ook geen voetballer gelukkig

Het gaat er om waar ik zelf associaties mee maak. Als ik op m’n pols kijk en ik denk aan die pauper van tv, dan is dat echt wel een factor.

En als niet genoeg mensen iets van je horloge vinden kun je het altijd nog op een forum zetten he.

1 like

Dat was niet het punt.

Zo is dat!!! :+1:

En als je nou zelf helemaal niet weet wat voor soort horloge men hier mooi vindt dan kan je dat zelfs ook nog even vragen. :wink: