Bekende personen en hun horloges

On topic

Eindelijk een golfer zonder Rolex…Greg Norman met een DSOTM

8 likes

Roger Moore als James Bond in Live and let die, 1973.
Met waarschijnlijk een Tissot om zijn pols, over het exacte model zijn de meningen verdeeld, maar waarschijnlijk is het één uit de PR516 lijn.

Iets wat hier op lijkt dus… :point_down:

12 likes

Welk horloge draagt André Hazes,
hier in het allereerste gesponsorde voetbalshirt van Nederland…

2 likes

Hazes kwam uit de Pijp in Amsterdam. Het Walhalla voor replica’s. Ik weet uit betrouwbare bron dat hij ook replica’s droeg naast echte exemplaren.

3 likes

Dit zegt mij op een ‘anoniem’ forum op het internet vrij weinig. De waarde ervan lijkt mij ook zeer beperkt :sweat_smile:

Het lijkt een President band te zijn waardoor ik neig naar een Rolex Day-Date…

Het enige wat ik weet is dat Dré veel bier dronk.
Persoonlijk op tv gezien !

4 likes

:laughing:
Elk koffiehuis op de Cuyp. Vroeger dus…nou heb je ze bijna niet meer.

Haha, grote rol uitrollen op het Biljart. :beers:

1 like

Klopt. Er is er eigenlijk nog maar één en zo een 3 bruine cafes. Daar kun je je hart nog ophalen. Ik doe het regelmatig. :wink:

2 likes

Gerard Douplein herken je in het weekend niet meer terug. Wel leuk hoor, als je jong bent…Ik zou de stad niet meer in gaan.

Nou ik ben 51 en ga nog graag naar mijn stamkroegjes. Je wordt wel overspoeld met hipster tentjes maar het blijft mijn buurt.

2 likes

Ellen met een heren Patek Philippe Nautilus?

Ellen is sowieso aardig low-key “balling” met haar horloges. Als mijn vriendin zit te kijken moet ik altijd even checken wat ze om haar pols heeft.

2 likes

Yep. Ze draagt ook vaak een Paul Newman, zoals bijv bij dr Netflix special. Vond de show zelf niet denderend maar goed toch 8 minuten naar die Daytona gekeken :slight_smile:

1 like

Andre Hazes droeg/draagt (junior) een goude Day Date. Gekocht toen die succes kreeg. Is drna naar een oom gegaan die hem vervolgens weer aan ju ior probeerde terug te verkopen. Junior heeft nu zelf verschillende modellen Rolex… met name goud spant hier de kroon. Zijn maatje Jarno idem dito. Die heeft nog wel eens vaak een blauwe skydweller om.

1 like

Volgens mij heb ik hier of daar weleens een citaat van hem gelezen waarin hij zei dat hij vooral replica droeg. En dat mensen toch wel dachten dat ie echt droeg, dus waarom zou ie dan meer betalen?

Hier is dus de inspiratie voor de Laaf ontstaan

2 likes

Haha, vreemde snuiter die Hazes. Je draagt een horloge toch voor jezelf en niet voor de mening van anderen.

2 likes

Junior had gisteren op tv een gouden horloge om in Saved by the Bell. Hij vertelde aan die kids in de klas dat hij die van zijn pa had gekregen en alleen op speciale gelegenheden droeg.

1 like

Ik was helemaal niet op tv… :wink:

12 likes