Bekende personen en hun horloges

Kijk. Dat is al een stuk beter.

1 like

Het is verschrikkelijk.

405_019-01

Ik vind het onnodig.

Edit: Zo ga ik in week 11 en 12 rollen. Week 13 is het weer tijd voor iets verfrissends.

2 likes

Ik ga me best doen om niet meer aan het horloge te denken,… hopelijk lukt dit jou ook!

6 likes

Beste @Bidle , mag ik je vragen dit soort voorstellen niet te doen. Ik heb helemaal mijn best gedaan deze avatar goed te kunnen tekenen en zie het niet zo zitten die allemaal aan te moeten passen. Daarnaast zou niemand meer iets van de strips snappen als Han opeens een geslachsveranderende operatie heeft ondergaan.

Gelukkig.

Laat je het mij van te voren weten of ik het kan checken of het in lijn is met het story board?

5 likes

Omdat het vrouwelijk oog ook wel eens iets leuk wil zien. Mads Mikkelsen met een UN als ik me niet vergis? Of is dit ander model?

3 likes

Natuurlijk, graag zelfs,… straks zit ik, ben ik ook nog slachtoffer. :wink:

ps. Hij is wel veranderd, maar redelijk subtiel,… sorry?

1 like

Een flinke bel whisky als je het mij vraagt :grin:

Echte mannen drinken! :joy:

2 likes

beveiliging ook op order zo te zien :sweat_smile:

Is ok, dit is erg subtiel. Ziet niemand het. Zolang Michael Knight maar onderdeel van de avatar is, komt het helemaal goed.

Mocht er een rol voor jou langskomen dan zie ik hem al voor mij:

image

3 likes

Jij bent vast voorzitter van de GM fanclub…?

1 like

Die Duijts is ook een kamper volgens mij :joy:past dus wel bij hem.

1 like

Moet ik je lidmaatschap verlengen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die heeft inderdaad een Breitling Navitimer.
En gelukkig zijn niet alle tv-programma’s voor linkse rakkers. Er mag wel wat meer evenwicht komen. :wink:

Even bij de feiten blijven; wat is de definitie van vocaal topniveau, makker…?

Soooo dit is kort door de bocht heren… Ik mag mezelf in het hokje ‘kampers’ scharen. Sowieso een debiele term omdat wij in een woonwagen wonen zijn wij geen ‘huizen-bewoners’ maar ‘kampers’. Net of je iemand die in een vrijstaand huis of 2 onder 1 kapper ook apart gaat benoemen. Etnische achtergrond is hetzelfde mensen… Maar dat ter zijde; dat het echt iets voor ‘kampers’ is, is ook de grootste onzin. De ‘echte kampers’ dragen wel iets anders dan een Breitling. Maar dan die ‘neppe kampers’ die dragen gewoon wat ze mooi vinden.

Even iets minder generaliseren, beetje hetzelfde als zeggen dat alle mensen uit een huis typische tissot-dragers zijn of iets dergelijks :rofl:

3 likes

Zo staat het ook in mijn woordenboek.

Die dragen een blaffer! :gun:

Schoenûh uit in dê wageeeêhh!

10 likes

mmmh, de meeste ‘gewone’ huizenbezitters nog minder of niets…:thinking:

:wink:

1 like

Schilt dat ik ook in een huis ben gaan wonen sinds een paar jaar en o.a. ‘gewoon’ een Hamilton draag :rofl: maar wat een polarisatie hier…

4 likes

Mwah, SBS6, RTL4 en RTL7 zijn drie complete zenders. Lijkt me evenwicht genoeg. :wink:

Wat zijn dat? Bedoelt u soms kampeerders?

image

2 likes