Bekende personen en hun horloges

Eigenlijk hoef je dan helemaal níets meer te zeggen…:joy:

1 like

Agreed.
Het alfabet schiet overigens te kort om de kwaliteiten van Ali B. te omschrijven.

2 likes

Correctie, hij droeg een Seiko 6309. (Is, net aan, te zien aan de 12 uur-indices.)

Maar hij heeft gouwe Rollies, en jij? :sunglasses:

2 likes

Nog een correctie, Brian May draagt al heel lang een Seiko 7548 of anders een Seiko 7C43. Zijn huidige horloge is namelijk al te zien op foto’s van een concert in Japan in 1986. De SKX007 zag pas 10 jaar later het daglicht. De Seiko SKX007, -009 en -011 zijn dan ook gebaseerd, inclusief wijzerblad, op de quartz Seiko 7548. (Hele goede horloges trouwens!)



https://www.thewatchsite.com/21-japanese-watch-discussion-forum/16944-watch-fit-rock-star.html

3 likes

Ik neem 50 klanten mee, die vinden het leuk. :smile:

1 like

Nee, en zou er ook nog niet dood mee gevonden willen worden.

1 like

Over gewaardeerd blijft een persoonlijke perceptie. Maar desalniettemin was dat niet de strekking van mijn reactie. Dit betrof de relatie tussen artiest en diens horloges. Dat het aantal horloges en diens prijzen de kwaliteit weergeeft van een artiest

Ik denk dat de patek een mooie afspiegeling is van zijn succesvolle carrière.

1 like

Gaga is misschien niet jouw smaak, maar vocaal wel topniveau. Feit.

9 likes

Frans Duijts :unamused::persevere:maar wat draagt hij

2 likes

Breitling Chronomat Evo mét diamanten.

Dit wás de mijne…

(@HanDavinci mooi hè)

5 likes

Nee. Wat een kamperding.

13 likes

Dit is zo een beetje de standaarduitrusting voor volkszangers. Tino Martin draagt er ook een. En inderdaad zeer geliefd bij kampers. Frans Bauer is ook een kamper maar draagt een submariner.

1 like

Als ik je goed begrijp wil je dus zeggen dat jouw muziek smaak bepaald wordt door het horloge dat een artiest draagt? Dat meen je toch niet echt?

Nee, ik vind de patek philippe nautilus een icoon in zijn soort, bewezen en succesvol. Net als de carrière van guus

6 likes

+1

1 like

@Paul

Ik heb jaren gedacht dat het een 007 was hahaha!
Maar is ook nauwelijks uit elkaar te houden op publiciteitsfoto’s.

iig dank voor info :+1:

Klopt, alleen bij voldoende scherpe foto’s is het te zien.

1 like

Dat kan ik wel begrijpen!

Enkel;

Wat maakt het uit wat @Dreski heeft. Heeft er toch niks mee te maken? Draagt, voor mijn gevoel, niet bij aan de discussie.

On-topic;

David is wel een beetje afgegleden of is dit ook een vorm van ‘stijltje’? Tijd voor een nieuwe avatar @HanDavinci ?

4 likes