Bekende personen en hun horloges

Ja, @HanDavinci moet toch eens over z’n prioriteiten nadenken. Als je die foto gaat uitvergroten om naar het horloge te kijken… heb je echt hulp nodig :rofl:

7 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::star_struck:

Je snapt dat ik voor echte vrouwen ga in plaats van die twijgjes?

Ik moet er niet aan denken man, ik word helemaal naar van die schrale beentjes die mijlenver uit elkaar staan. Als
schouders breder zijn dan de heupen gaat er iets flink mis.

:confounded:

7 likes

:joy:

Om in horlogetermen te blijven, dat noemen ze geloof ik een “brug”.

6 likes

Ik noem het bah.

2 likes

Dat is er vast één uit @Gobert’s portfolio :grin:.

1 like

Inderdaad. Dijen mogen best een beetje schuren bij het lopen.

2 likes

:white_check_mark:

En een bips een beetje wiebelen.

:microphone: :point_down:t2:

180202144402-don-shooter-large-169

1 like

Heb ik ook gedaan
Waar kan ik me aanmelden voor de therapie :joy:

3 likes

Lady Gaga kwalitatief geen goede zangeres?!:flushed:

2 likes

Het is hip om af te geven op popmuziek. En er zit ook een een hoop talentloze troep tussen.
Mijn muziek is het niet, maar Lady Gaga heeft natuurlijk een partij muzikaliteit in haar waar je niet omheen kan. Een van de meest getalenteerde artiesten van het moment.

Maarja, het is makkelijk om alles wat populair is af te branden.

4 likes

Discussies over welke artiesten goed zijn of niet :joy:
Doet me aan de middelbare school denken. Nu alleen nog wat diepzinnige verklaringen over de songteksten erbij :joy:

Dit is pas een goede artiest:

Kan alleen niet zo goed zien wat voor horloge hij draagt :thinking:

4 likes

Mijn God wat zou ik die graag eens … ahummm … als ze dr mond maar dicht houdt, qua praten

2 likes

Flipperobject. Automaat met dubbele veertonnen, erg duur in onderhoud en uiteindelijk restwaarde nihil. Slechte investering.

3 likes

Dit modelletje is voor één keer. Daarna retourneren.

Kan je in ieder geval in de kroeg vertellen dat je kutzwager bent van Raphael. :+1:

:joy:

1 like

Bij wijze van spreke… Ik had ook Barbara Streisand, Celine Dion of Sugar Lee Hooper kunnen nemen als voorbeeld. Het ging erom dat een van onze forumleden somde als je een Patek bezit, je automatisch NIET overgewaardeerd kan zijn, maar dat staat los van een kwalitatieve zanger(es) zijn. Plus daarbij; wat is de definitie van een kwalitatieve muziekant? De ene vind tekst-inhoud kwaliteit (singer-songwriter), de ander misschien stembereik, toonvastheid, zuiverheid, variatie in het repertoire of toonhoogtes. Kwaliteit is ook maar een persoonlijke perceptie.

Maar we dwalen echt te ver af; bij deze zal ik Lady Gaga of andere vocale talenten niet meer negatief bejegenen. Sorry als ik iemand persoonlijk geschaad heb met mijn uitingen. Lady Gaga is kwalitatief een prima zangeres, maar not my cup of tea :roll_eyes: no offence

Iedereen nog een hele prettige voortzetting :slight_smile:

2 likes

Weet iemand wat Klaas Dijkhoff voor horloge droeg tijdens het verkiezingsdebat afgelopen woensdag?

Inmiddels gevonden; blijkt een Frederique Constant te zijn.
Type flyback chronographe manufacture…

3 likes

Klopt is ook een keer eerder langsgekomen. Heeft hij gewonnen/gekregen als best geklede man van Nederland.

2 likes