Bekende personen en hun horloges

Edit:

F**k it.

Fijn weekend!

1 like

Het is weekend. Schenk een glas wijn in (ja om 08:00) Neem het allemaal niet te serieus.

3 likes

‘Zanger’ + duur horloge = Extreem getalenteerde One of a kind A-artiest !
(Kun je merken aan her horloge)

1 like

Biertje ook goed? Kan makkelijk, ergens op de wereld is het al 16.00u geweest

1 like

Krap an. Ik zou moeten kijken in mijn kleinste maatjes.

2 likes

Als koersliefhebber is het op de sofa vertoeven, hier in belgie bij extra time koers heeft de presentator een nieuwe aan. Slechte pics maar heeft iemand een idee?

4 likes

Heeft wel wat weg van de Hamilton Jazzmaster ref H32646555, maar de wijzerplaat lijkt champagne te zijn, wellicht door het kunstlicht

Ja hoor, gespot. De Daytona Rainbow in goud om de pols van Vijay Mallya, de voormalig eigenaar van het Formule 1 Torro Rosso team.

5 likes

volgens mij is de klok goed maar het team fout. Was eigenaar van het force india team

1 like

Ohh ok
Ik dacht net andersom :grinning:

1 like

Het team was volgens mij best goed, de man behoorlijk fout

https://www.quotenet.nl/Nieuws/Voormalig-miljardair-Vijay-Mallya-mag-aan-India-uitgeleverd-worden-218825

Ze zeggen ook weleens: hoe word je miljonair met een formule 1 team? Als miljardair beginnen…

1 like

Bedoel alleen dat het foute team genoemd is in de post. Niet torro rosso maar force india was zijn ‘eigendom’. Zowel de man als de klok zijn idd behoorlijk fout.

3 likes

:joy::joy: ziet er echt niet uit nee
Al krijg ik hem voor niks om te moeten dragen dan mogen ze die mooi houden bah bah en nog eens bah

Ohh… haha, helemaal overheen gelezen, my bad!
Het is nog vroeg

Ja klopt. Het was al laat. :grimacing:

Fout absoluut ja. Maar ik heb liever VJ in het paddock dan pappa Stroll.

VJ was een leuke kleurrijke verschijning waar niemand wat van verwachtte, maar die wel een van de drijfveren is geweest die Force India op de kaart heeft gezet als serieus race team. Nooit gedacht dat ik die man en dat team zou gaan missen toen hij die overname deed.

1 like

Right. Gelukkig is die Stroll wel gewoon de allerbeste coureur in de F1… NOT :rofl:

Als ik mocht kiezen had ik graag een seizoen gezien met:

  • montoya;
  • schumi;
  • verstappen jr.
  • hamilton;
  • kimi;
  • alonso.

En dan met zijn zessen verdeeld over rbr, ferrari, en mercedes. En dan allemaal nog jong, dus geen 22 jarige verstappen tussen 55+ montoya. Oja, en schumi zonder driver aids zoals beademingsapparaat en elektrische rolstoel.

But i drift away from topic.

2 likes

Naargeestig…
Zo zie je maar hoe humor kan verschillen

15 likes

Over GRAAL gesproken …

1 like