Bekende personen en hun horloges

de mannelijke katlyn jenner

1 like

Blijft toffe clip!

3 likes

Geweldig! Thnx :+1:

1 like

Hm dat ik dit soort shizzle niet ken stemt mij tot grote tevredenheid. :sunglasses:

6 likes

De Hublots blijven ook maar groter worden

2 likes

Rapper Maradonnie (Koning Toto, Snelle Planga) laat op Instagram zien hoe hij zijn Rolex ‘Submariner’ naar bed brengt en een zoet slaapliedje voor hem zingt.

Voordat je denkt dat Donnie gek geworden is: dat klopt. Ook een tweede filmpje zingt pappa voor ‘Roland’, zoals de rapper zijn Rolex noemt, een liedje voor het behoorlijk duur uitgevallen horloge.

image

2 likes

Wel leuke clip, kon 'm niet :grin:

En wie zijn dit ?
Pelle en …
Oh wacht, Najib Amhali toch ?

image

Kylian Mbappe

Edit: Pele zelf lijkt ook wel onder de indruk van de beste man: “Brazil legend Pele has claimed that Paris Saint-Germain forward Kylian Mbappe has what it takes to become his heir.” (https://www.marca.com/en/football/international-football/2019/01/15/5c3dfbbe22601d70658b4593.html)

1 like

En na de inbraak weer jenken…

Het gaat mij te snel inderdaad.
Rappers worden tegenwoordig al afgeschoten op straat voor ik van ze gehoord heb… :joy:

2 likes

image

2 likes

De laatste keer dat ik iemand een clip heb zien opnemen was in Central Park, NY.
Notorious B.I.G., ook dood btw

2 likes

:joy: wat een zelfbeeld :roll_eyes: van zowel het horlogemerk als de voetballer

haha idd, het mooie is dat hij het doet voorkomen alsof hij ontspannen zit ondertussen spant hij al zijn spieren aan …

Overigens verder respect voor de man wat een topsporter is dit.

Kajsa

1 like

Oeh, teer puntje dit?

1 like

In die zin dat ik me er altijd kapot aan erger als men MIJN naam fout schrijft. Ik help graag mensen :grin:.

1 like

Ik zat meer naar een ander onderwerp op de foto te kijken eerlijk gezegd… :yum: :heart_eyes: