Moeder is Zweeds hè? Dus zij heeft nog een excuus voor haar rare naam. Kun je van veel anderen niet zeggen (“Xess Xavi”) .
Misschien Is het een hele lastige of zelfs niet bekend maar weet iemand misschien welk horloge Richard winters(Damian Lewis) hier in band of Brothers draagt? Ik kan het nergens vinden en ik vind 'm best wel tof eigenlijk.
Bulova A-11 lijkt me.
Ja tof!! Dankjewel
Xess Xava
Ik heb het gegoogled en je hebt gelijk. I stand corrected sir!
Ik zag Michel Preud’homme op de persconferentie na AA Gent-Standard Luik en ik dacht ‘die speedmaster heb ik nog niet gezien’. Eerste gedacht was een reduced date, maar daarvoor lijkt hij te groot. Beetje Googlen, blijkt het een Louis Erard te zijn, limited edition voor Standard.
Kost 2450€, veel geld voor een hommage als je het mij vraagt!
De ironie
Ik kan me altijd heerlijk vermaken met de reclames uit het betere segment die suggeren dat het ‘gouden team’ van een horloge met een bekende acteur goede dingen doet voor een goed doel :D. Wat me vaak wel opvalt is dat die foto’s vaak wat gekunsteld aanvoelen. Bijna alsof het horloge er in gefotoshopt is.
In het voetbal houden ze wel van een klokje.
Michael Verschueren van Anderlecht heeft vast al betere tijden meegemaakt, maar aan z’n horloge zal het niet liggen. Als ik het goed zie draagt hij hier een Patek Philippe Aquanaut Chrono.
Die staan normaal op rubber, zou hij de armband er achteraf op hebben laten zetten? Of is het een travel time en geen chrono? Moeilijk te zien op dit beeld.
Gezien de “oren” lijkt het mij een nautilus
Nee man, dat is een Al-Ahmega Plahnet Osseann
Zijn héle andere horloges!
Voor een nautilus lijkt hij wat groot. De ‘vleugels’ zijn de pushers van de chrono denk ik.
Dit
Aiiiii …
OMG
bedoel je dat Barack een dubbel leven had? Geen wonder dat we ze nooit samen zagen. Ik ben net mijn jeugdige naïviteit kwijt geraakt
Je vraagt je toch af hoe Barack aan die Casio komt…