Bekende personen en hun horloges

Je vraagt je toch af hoe Barack aan die Casio komt…

1 like

alibaba?

1 like

#1 best selling watch on Amazon:

1 like

Deze Casios werden door terroristen een tijd lang gebruikt als timer voor bommen

1 like

Heb je daar misschien wat meer informatie over, gewoon uit nieuwsgierigheid🙏

1 like

Jazeker, o.a.

Als je googled kom je nog veel meer links tegen

3 likes

Zo ziet de stalen band van een aquanaut eruit:

Het is sowieso geen aquanaut dus

3 likes

Heel tof om te lezen, thnx

een kopie met het downsyndroom

Schaam je.

5 likes

De neuk! :grimacing:

Het is gewoon een nautilus op de foto.

Ik verbaas me overigens dat iemand met technische horlogekennis een merk van de buitencategorie als Piaget wegzet als goedkope kopie.

1 like

Nog even verder gezocht, op een volgend beeld is het iets duidelijker.


Dat is toch wel de Nautilus, het vleugeltje is hier duidelijk zichtbaar, I stand corrected. Ik vermoed dat het een travel time chrono is.

Met alle respect voor Piaget, gezien de status (maatschappelijk en financieel) van Michael Verschueren ga ik er wel vanuit dat hij een Patek draagt.

Close up idd behoorlijk verschillend, maar op een normale afstand is het eerste idee toch ‘speedmaster’.
Louis Erard is respectabel, maar voor dat geld heb ik toch liever een echte speedy. Maar als je betaald wordt om het te dragen dan kan ik ergere kwellingen bedenken…

Wat zou Kerstens hier dragen? :thinking:

2 likes

Lijkt op een two tone GMT-master.

3 likes

Of Breitling?

Iemand die de Blacklist een beetje volgt? Raymond Reddington draagt een Pepsi dacht ik… komt vrij vaak in beeld, maar Donald Ressler (de FBI Agent) die draagt wat soms lijkt op een Submariner, dan weer op een Speedy en dan weer op iets waar ik niks van kan maken… Iemand opheldering?

Ja. Gelukkig zonder ceramische bezel.

Richard Hammond in The Grand Tour S03E13, met een Tissot T-Touch Expert.

4 likes

Helemaal in het begin was er deze scène. :roll_eyes:

1 like