Bekende personen en hun horloges

Nog maar ff snel kijken hier want dit topic zal wel dicht gaan binnenkort…

3 likes

Dicht? Why

1 like

Aanschouw:

1 like

Leuk filmpje over zijn Omega en SKX:

9 likes


Thorgan Hazard gaat niet voor een boterham met kaas naar Dortmund als er een Daytona afkan.

8 likes

Salt bae met een gouden nautilus

5 likes

Bill Gates met een Casio quartz Diver 200m WR (MDV-106-1A) van rond de 50 euro :smile:

20 likes

Ik ben een beetje met Eric bekend, via een horlogeclubje op Facebook.

Als eigenaar van een juwelierszaak waarbij de focus op horloges ligt…

Heeft hij het niet echt begrepen als je Hublot’s koopt voor de volle mep om zelf om de pols te klappen…:sweat_smile:

Hij heeft t goed voor elkaar. (More power to him! :+1:) Maar t is wel een vooringenomen schreeuwerd hoor.

Groeten,

Noel.

2 likes

Ja, maar vergis je niet, Hublot gebruikt vaak hele bijzondere
materialen vaak ook nog meerdere van deze materialen in 1 horloge.
Dat doen niet veel merken op dit niveau.

Grt.

1 like

Ja dat klopt wat je zegt, wat die materialen betreft.

Ik bedoel meer dat hij als “horlogekenner” op de korte termijn denkt.

Het maakt voor hem geen fluit uit dat zo’n verzameling Hublot’s 1/3e keldert in het eerste jaar.

Maar voor mij meer wat je uitstraalt/uitdraagt als kenner.

Het zijn geen tijdloze horloges die je lang in je verzameling kan hebben. M.a.w. Het worden nooit geen stijlvolle klassiekers.

Hetzelfde geldt voor zijn statements: “Als je een echte man bent dan draag je alleen maar een 40mm+ Day-Date”

“36 mm Day-Dates zijn dameshorloges…” :laughing:

Om in HF taal te spreken: Zijn stijltje staat me niet aan! :joy:

Groeten,

Noel.

4 likes

:joy::+1:

Nou, daar ben ik niet zeker van.
Hublot zou over 5 a 10 jaar zomaar eens sky high kunnen gaan
voor bepaalde modellen.
Wie zal het zeggen?
Twee of drie van die dingen staan iig niet op mijn wishlist want dan
moet ik m’n huis verkopen :smile:

1 like

Z’n horloge of auto interesseert me geen reet. Hij is verantwoordelijk voor de mooiste versie van Mozart’s requiem die ik in de kast heb staan, en daar ben ik 'm erkentelijk voor.

Een marxistische (!) revolutionair met drie rollies. Dat zou voor de rechtsen onder ons een reden moeten zijn om de rollie te laten staan en maar eens een JLCtje te gaan scoren, vanwege dat nare commie gespuis.

Voor de linksen onder ons zou het een reden moeten zijn om CG een hypocriet van het eerste uur te vinden met z’n man-van-het-volk uniformen en z’n bolknakken. :point_down:

:slight_smile:

Ik geef het op. Ik interesseer me niet voor bekenden, maar dat ik Salt Bae ken zie ik als een illustratie van vrijwel alles wat slecht is aan de wereld, en een blamage voor patek.

Pfffff. Wat een rottopic.

2 likes

Maar jij was toch bipolair? :thinking:

:rofl::wine_glass:

Is met hoofdletter P.
En het is Patek Philippe trouwens :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als Tae Bo, pardon, Salt Bae er mee gezien wordt heeft patek voor mij geen hoofdletters meer.

Patek Philippe is dacht ik helemaal in kapitalen.
Maar goed, een merk staat voor mij op zich, maakt me niet
uit wie het om de pols heeft.

Trouwens die Salty Bo Bo zegt mij niets, geen idee wie dat is :blush:

1 like

@drex ik dacht eerst dat salt Bae een ‘simpele’ vleessnijder/zoutstrooier op instagram was die bekendheid kreeg als meme maar kennelijk bezit hij enkele restaurants en hotels

2 likes

tenor

4 likes

Nu snap ik waar een ‘zout arm dieet’ vandaan komt… als jij bij hem langs bent geweest, ben je een stuk armer. :wink:.

9 likes

Dat zie je toch bij al die koks op tv toch ook. Mr Oliver “Just a pinch of slat” om vervolgens de halve zout pot om te keren in zijn gerecht.

Dat was toch ook die slogan van de nier stichting “wie van zijn nieren houd eet zout”

1 like

Aaaah dat is dus dat enge gifje. Dacht dat dat gewoon een eng ventje op een festivalletje was. Nu heeft het ook een naam : :smiley: bedankt heren .

1 like