Bekende personen en hun horloges

Heb ik ook hoor. Ik weet nu ook pas wie dit is en wat ie doet.

Ik heb hem ook alleen maar iets zien zien strooien zoals in dat gifje van @cdg. En nooit gezien waar hij iets op strooide. Gezien zijn voorkomen dacht ik dus dat het een een of andere straat artiest / goochelaar was die met een act bezig was.

Zo leer je maar weer wat op het Horlogeforum, van alle markten thuis.

1 like

Embedden mag!

Nico Rosberg met een hulk?

plaatje uploaden mag niet meer geloof ik… #edit ok top instagram link wordt plaatje. Well done

Hahaha nee man, wat goed!!!
Misschien ook maar eens de blauwe kopen…

1 like

Ik kwam Nico vorige week tegen in een hotellobby in Berlijn. Ik dacht toch even; ‘toch een wereldkampioen F1, zal ik even een fotootje vragen’. Mijn vriendin zei doen, maar hij bleef een hele tijd aan de telefoon en toen heb ik het maar opgegeven. Toch wel een beetje spijt van. Hij droeg toen ook dit horloge.

4 likes

Eric Corton draagt een Rolex Submariner 14060 (denk ik) bij 50 jaar Pinkpop

Is genieten man. Heerlijke beelden.

1 like

Ja mooi hèh :ok_hand:t2:

Ik zit te wachten op Van Halen 1980 maar dat kan ik schudden denk ik

Mijn pinkpopmoment is Pearl Jam 92’

1 like

Zat zojuist F1 café van afgelopen vrijdag terug te kijken. Als ik het goed gezien heb zat Jack Plooij met een Rolex Sub om en Robert Doornbos met een Daytona?? Zag er wel gaaf uit ook die Daytona (als dat het was :stuck_out_tongue: ) !!

Kan helaas geen screenshot posten.

1 like

Klopt geloof ik. Volgens mij heeft Ollie ook een sub.

2 likes

Waarom hebben voetballers altijd twee schakels teveel aan de band zitten?

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Was dat niet de grap van die aflevering? Ik kan me herinneren dat ze in de colombia-special dierenfoto’s moesten maken en dat ze daar op klassieke Clarkson/Hammond/May wijze niet in slaagden.

1 like

Omdat ze niet kunnen tellen.
Behalve geld dan …

1 like

Govert Schilling zojuist in Govert naar de grenzen van het heelal met wat voor een ruimteschip om de pols?

1 like

Barry Hay draagt nu aan tafel bij Pauw een Panerai

Weten jullie welke horloge de bakkende Brabander draagt, hij is te zien op 24 kitchen

Breil Eros

Ooohw echt, ik dacht een Patek Philippe Nautilus Chronograph. Ik heb hem nooit echt goed kunnen zien maar model lijken op een bepaalde afstand op elkaar.