Bekende personen en hun horloges

“Op een bepaalde afstand”…

10 likes

Hahaha, word ik weer op mijn woorden gepakt…

2 likes


Ik dacht ook dat hij een pp aquanaut om had. De enige reden dat ik het op ben gaan zoeken.

2 likes

Betaald door de nederlandse belastingbetaler van het NPO budget. :face_vomiting:

Wat een onzin! Dat is niet de enige baan die hij heeft. En dan nog. Hij mag toch zelf weten waar hij jouw ogen mee uitsteekt. :wink:

9 likes

Die is al jaren Rolex drager en was ook op het Rolexforum indertijd. En misschien nog onder een alias.

Wat een onzin

3 likes

Ach, ik kwam er op omdat ik m als verslaggever zag bij Pinkpop op de staatsomroep.
Zal verder best een hele aardige man zijn.

Bull shit

2 likes

De man krijgt salaris. Mag hij dat svp uitgeven zoals hij dat wil. Hij krijgt echt geen Rolex van zijn baas. Stukje jaloezie wellicht?

4 likes

Nee hoor, ben heel tevreden met mijn Omega Smpc, Oris aquis en TH aquaracer en nog wat meuk.
Ben geen Rolex type, hele dag dat gezeur: is ie echt? :grinning:

Als hij nou een Omega of een Oris had gedragen dan was het wel okay geweest?

1 like

Jullie vliegen er trouwens wel meteen bovenop zeg! Vriend van jullie?

Dat zegt wat over je eigen uitstraling. Ik heb de vraag nog nooit gehad.

12 likes

Door jou uitstraling weten ze toch wel dat ie nep is?? :crazy_face::joy::joy: (geintje he)

1 like

Mooi merk Rolex, topkwaliteit. Veel innovatie tot 1960.
Icoon in de Horlogerie dit prachtige Engelse merk.
Helaas krijg je er ook een bepaald imago bij, en niet dat van captain of industry, topsporter of anderszins virtuoos…

Ik wel 1x, door mijn pa. Ik vond dat wel grappig.

2 likes

Is geen schip maar een U-boot :wink:

Hele domme uitspraak, de wereld via een heel versimpeld kader van kosten-baten bekijken… Dan mag een docent of arts conform die benepen visie ook niet veel verdienen toch?