Hoi,
Ik ben Capibara en ik ben verslaafd…
Hoi,
Ik ben Capibara en ik ben verslaafd…
… beide lid van de Anonieme Horologeverslaafden?
Ik hoef niets uit te leggen aan de vrouw .
Ze heeft een grotere collectie als ik en zit zelf ook op het H.F…
Dus ze is ook bekend met de prijzen , dus als ik iets koop weet ze meteen te vertellen of dat ik een goede deal heb gedaan of niet!
Dat zal @SybrenAnne wellicht ook wel lukken met zijn prachtige vondst van 4 euro
Maar ook voor mij geld, de victory begint bij de inkoop
Maar wel echt een liefhebber hoor… 10 erin, 1 eruit…
Een tip voor een mooie bouwtekening voor het maken van een horloge bak op maat voor in de kastlade zou gewaardeerd worden🤗
Dat is toch (bijna) synoniem met krenterigheid ?
(AH Koopzegels doet ze zeker niet aan? terwijl dat nog de enige spaarvorm is die rente oplevert )
Hier 1 rekening voor het huishouden waar we beiden naar rato van inkomen op storten. Nog een jaartje of 2 dan heeft mijn (jongere) carrierevrouw mij ingehaald schat ik👌
Verder allebei een eigen rekening waar we zelf beslissen wat we ermee doen. Zij schoenen en kleding, ik mijn hobbies.
Een horloge van 200,- vindt ze al duur. Maar bij mijn nieuwe mountainbike van 10x zoveel vond ze het maar een goedkoopje… sinds gisteren begrijpt ze pas dat de oude mountainbike ook blijft
Nieuwsgierig…
Rolex Sub 16800 matte wijzerplaat Tritium Transitional model uit 1982, verkocht aan AWC die had hem denk al weer zo’n beetje verkocht voordat ze die te koop aanboden op hun website
Btw staat nog wel op hun website maar als zijnde verkocht
Het was een grapje hoor.
Geen ruzie Wèl pannenzegels geen oud geld…
Mijn vrouw vind het helemaal prima dat ik,in haar woorden, eindelijk ook eens wat geld aan mezelf besteed. Ik heb een keer gezegd toen ze met het zoveelste paar schoenen thuiskwam dat ze in een volgend leven het beste terug kan komen als duizendpoot zodat ze misschien nog een deel van haar collectie eens af en toe kan dragen. Ik denk dat ze dat toch een beetje opgevat heeft als kritiek. Als ik de behoefte al zou hebben hoef ik daar nu nix meer van te zeggen.
de besmuikte grappen over bepaalde leden die via PB worden uitgewisseld
het is net de basisschool hier, maar dan zonder de briefjes, en met termen die ik toen niet begreep
Ik heb niks met horloges ik ben eigenlijk gewoon een patser
Niemand heeft behoefte aan een 1miljoen kostende begrafenis of een 500k ex-vrouw. Geniet van je verdiende centen. In welke mate is voor iedereen anders.
Jammer om te lezen. 't Zou m.i. verder moeten draaien om het delen van de passie / interesse. Hoop dat het een klein deel van de community betreft.
De hobby, het boeit normale mensen niks welk horloge ik draag🤨
En opschrijving zodra je de deur uitliep
Wat moet je in godsnaam met 2 mountainbikes? Eentje voor de kroegtochten?
Kijk voor de aardigheid eens bij ons in de garage (incl. race- en toerfietsen)