Bekijk het eens van de andere kant!

Vanwege een lichte irritatie op mijn linkerpols draag ik de laatste paar dagen mijn horloges op de rechterpols. Héél vreemd voelt dat en je eerste reactie is het horloge direct weer af doen. Het heeft 2-3 dagen geduurd voordat ik er een beetje aan gewend was maar nu gaat het wel.

Wat me wel direct opviel is dat je je horloges opeens van een hele andere kant te zien krijgt. Eigenlijk is deze kant veel mooier want je ziet direct de kroon en bij een aantal van mijn horloges zijn deze gesigneerd. Dat valt normaal dus eigenlijk nooit op.

Ik ben best een beetje jaloers op alle linkshandigen. Jammer genoeg ben ik rechtshandig anders zou ik mijn horloges altijd rechts dragen.

Probeer het maar eens. Je gaat echt anders naar je horloges kijken. :wink:
Foto’s hieronder. :point_down:

8 likes

Ik doe niet anders :v:

3 likes

Regelmatig ook een horloge op rechts om wat gangreserve op te bouwen…voelt zeker een ‘beetje vreemd’ :grin:

3 likes

Bad boy Slin :sweat_smile:

image

13 likes

Linkshandigen dragen hun Horloge rechts…? Dan doe ik als links handig persoon toch iets verkeerd :laughing:

5 likes

:+1::joy:

Vreemd gaan…

Best lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je kan m ook gewoon omdraaien aan de andere pols. Dan zie je die lelijke kroon niet.
Bezel op de juiste tijd, en klaar.

Kijk dat duikertje dan :laughing:

Wat doet hij nou :point_up_2:t4: :clown_face:

11 likes

Inderdaad. :wink:

5 likes

Ik doe wel eens een horloge om mijn enkel. Is wel even wennen maar als je je sok erover heen doet, voel je hem niet meer zo bewegen.

2 likes

RODUT ? :thinking:
image
het bestaat ook nog hehehe

1 like

Valt wel mee hoor. Als je een enkelband gewend bent…

@FransT, een SOGALEP. Gaaf hè?! :ok_hand:

2 likes

Ik ben links en ik draag m’n horloges toch echt gewoon links hoor :speak_no_evil:

Toch maar even rechts proberen en eigenlijk zit het niet eens zo heel verkeerd, potverdikkie zeg.

3 likes

Heel ander gezicht inderdaad

1 like

Deze lijkt daar voor gemaakt!

2 likes

Je kan ook een Schwarzkopf doen en om beide polsen een horloge gooien, nu we toch al gek doen.

Ik draag horloges ook rechts omdat mijn linker pols niet jofel is, die is ooit gek gebroken.
Met de kroon op rechts is het ideaal want deze kroon zal nooit in mn hand prikken.

1 like

Vandaag deze. Op rechts ook weer heel anders. Grappig.

1 like

Lastig zeg rechts als je rechtshandig bent. Verdorie nu zie ik dat de datum op de middag verspringt :joy:
Ook lastig met typen.

1 like

Ik denk dat hij er twee draagt om niet één kant op te vallen, die uk. Ik las onlangs dat hij gek is op handballen.

1 like