Belangrijkste horloge

Graag wil ik hier mijn belangrijkste horloge laten zien.
Het betreft een horloge die mijn opa jarenlang gedragen heeft. Deze horloge heb ik na zijn overleden gekregen. De horloge is kwa “geld” niet veel waard maar heel waardevol voor mij.

Graag zou ik ook jullie horloges willen zien die voor jullie erg belangrijk zijn en waarom?

27 likes

Deze Omega Seamaster van mijn vrouw gekregen voor mijn 50ste verjaardag sindsdien de rest van de collectie eigenlijk niet meer gedragen🤔

20 likes

Deze. Kado van mijn echtgenote, dus die blijft voor altijd.

32 likes

Tot aan zijn overlijden altijd gedragen door mijn vader.
Met dit horloge is ook mijn interesse in horloges begonnen.

25 likes

Het horloge of je echtgenote?:stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

:joy::rofl:

@MR.TIME
Kijk eens met behulp van de zoekfunctie image (rechtsboven op de pagina) op ‘erfstukjes’ en je krijgt in veel mooie verhalen te zien waarom sommige horloges voor de eigenaren zeer belangrijk zijn.

2 likes

Bedankt. Sorry ben nieuw hier op dit forum :wink:

1 like

Geeft niks, we zijn hier voor elkaar om te helpen en te adviseren :smiley:

1 like

Nou vooruit, doe ik ook mee.
Na een Casiootje en een aantal Swatchjes, was dit mijn eerste ‘serieuze’ horloge. Bijna 30 jaar geleden nieuw gekocht. Lange tijd gedragen als dagelijks horloge. Nooit een probleem mee gehad en ziet er, zeker voor z’n leeftijd, nog prima uit. Met dit horloge begon deze vreselijke hobby, dus. :grin:

4 likes

Prachtige horloge!
Ik zeg altijd ik ben nooit verslaafd geweest, maar toen ik mijn eerste horloge kreeg was het over.

1 like

Het is een vreselijke verslaving! :scream:
Je kunt het best nu uitloggen en proberen te vergeten dat je hier ooit geweest bent!
Dont-say-i-didnt-warn-you GIFs - Get the best GIF on GIPHY

De eerste keer dat ik wat meer te besteden had aan horloges was na de verkoop van ons eerste huis, wat we helemaal zelf verbouwd hebben. Ik kocht toen een Rolex 5500, een Speedmaster en deze Tudor. De Rolex en de Speedy heb ik verkocht toen we ons huidige huis gingen verbouwen. De Tudor blijft als aandenken. Hij is ook nog eens van het geboortejaar van mijn dochtertje. Als ze er interesse in heeft lijkt het me mooi om 'm haar ooit cadeau te doen.

8 likes