zijn er nog mensen die geld terugkrijgen van de belasting? En zo ja; zijn er nog horloge-aankopen gepland van dat geld?
Ik wacht al een tijdje en dat maakt het zoeken naar iets leuks niet makkelijker.
Weet iemand trouwens wat de periode (ongeveer) is wanneer men het geld terugstort? Ik dacht zelf zo rond Juni, dus ik hoop dat het er gauw is want de drang naar iets leuks wordt steeds groter!
Dus, nog meer mensen die wel iets willen kopen maar eerst even moeten wachten op hun geld?
grrrr door mijn te hoge salaris heb ik teveel
zorgtoeslag en kinder toeslag gehad
blijk helemaal nergens recht op te hebben
wordt dus terug betalen
Jammer dat je moet terugbetalen, maar goed; je weet toch nog niet wat je nu moet kopen (zie je recente topic op het forum) dus je hebt het ook niet dringend nodig voor een nieuwe aanwinst.
Ik wacht ook nog op de teruggave. Die zal voor een klein deel besteed worden voor het scheren van het dak (rieten kap) en het schoonspuiten en impregneren van de gevels en herstellen van voegwerk. Dan nog een deel voor materiaal voor de paardenstallen en de rest maar op de spaarrekening. Denk niet dat er een klok van komt. Maar je weet nooit natuurlijk ;). Misschien ‘stiekum’ een revisie voor de GMT master I… Kan ik die ook eens gaan dragen.
Mijn belasting en vakantiegeld gaan beiden op aan mijn vakantie. Voor de zomer waarschijnlijk een nieuwe opdracht binnen dus allicht dat ik mijzelf dan een Seatime of Superocean cadeau gaan doen, vermits ik die uberhaupt gebruikt kan vinden.
Belasting teruggaaf, die gaat naar de vakantie (en terecht). Bevind me momenteel niet in een situatie om eens lekker mezelf met een horloge te verwennen. Heb eerst nog een huis te verkopen. Twee huizen bezitten is duur. :X
Wel een paar extra bandjes besteld bij Gnomon Watches.
Als mijn huis eenmaal verkocht is laat ik mijn Citizen werkpaardje misschien maar eens opknappen. Ander glaasje, servicebeurtje…