Belgian Watch Fair

Ziet er super uit weer. :heart:

1 like

Teakhouten dek :ok_hand:t3::grin:

15 likes

Klopt. Van student tot pensionado, iedereen zit op internet en de meeste kennen Google Lens, chrono24, ebay etc.

Dat gezegd hebbende, de kans dat je weer veel te veel betaald omdat je niet weet wat de markt doet, is vrijwel nihil.

Wat hebben jullie gekocht?

2 likes

Dat ziet er weer heel tof uit. Ik kon zelf niet gaan ivm werk helaas. Volgende ben ik erbij ! En voor allen die het te ver vinden op zondag 4 oktober is er een beurs in Wormer (noord-Holland)

3 likes

Uit de grabbelbakken

8 likes

Voor in mijn doosje met tankjes

Goedlopende Bumper met te gekke lugs. Cadeautje voor een gewaardeerd forumlid (als hij het accepteert :sweat_smile:)

Met originele kroon, deksel, dust cover en pakking - uit 1953 :star_struck: hij is door het felle licht mooier ik het echt.

13 likes

Ik vond deze met het Belgisch koningspaar wel grappig :sweat_smile:

Ik heb mezelf toch kunnen bedwingen en heb het niet gekocht :innocent:

5 likes

En dit was voor mij de topper van de beurs: Breguet Tradition 7037 :exploding_head:

13 likes

Ook gekocht…?
Wat moest dat kosten…?

Ik heb nu spijt dat ik er niet geweest ben.

Poeh, wat een klepper. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nee niet gekocht, was €13500 dacht ik. Ik kan je de gegevens van de verkoper doorsturen als je dat wil!

1 like

Hier nog wat foto’s van @Watchstick_81

Mijn NA tussendoor

15 likes

Holy cow, zoveel lekkers. Die Universal Genève Tri-Compax :drooling_face:

2 likes

5000€ was deze.

Misschien een gekke vraag maar bestaat zoiets ook Nederland?

2 likes

De Rikketik in Houten is aardig vergelijkbaar, maar drukker. En daar zijn ook meer tafels waar ik in dubbel tempo langs loop, plus tafels met alleen onderdelen, bandjes of gewoon onderdelen en boeken. En klokken. Dat zie je in Mechelen niet.

Lille is vergelijkbaar met Mechelen. Op beide events had ik meer het gevoel met liefhebbers aanwezig te zijn. Relaxter. Mensen die elkaar aanspreken en helpen. Ook een aantal verkopers die nooit op de Rikketik staan.

9 likes

Je maakt het alleen maar aanlokkelijker :face_with_hand_over_mouth:

Mits goeie staat is dat wellicht niet eens gek. Maar ja, hoe het zit met onderhoud op zo’n ding…

1 like

Ik vond hem wel 1 van de eyecatchers!

In oktober organiseer ik iets gelijks

7 likes