Belgian Watch Fair

Laat waar weten waar en wanneer dan! :wink:

Wordt/is deze beurs aangekondigd?

2 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/evenement-tijd-aan-de-zaan-2026/596327?u=apmv

2 likes

Deze pagina bestaat niet of is privé :sweat_smile:

1 like

Hij staat in het off topic gedeelte dus afhankelijk van TL wel of niet te zien.

Via pb kan ik wel meer info verschaffen

2 likes

Ik ben geweest, eerste keer dat ik zo een beurs doe, dus kan het niet vergelijken met andere beurzen. Best gezellig, niet te druk, heel veel Rolex, Omega en Cartier, maar ook veel betaalbare vintage. Brunmontagne vond ik verrassend mooie horloges. Maar ik was op zoek naar een jump hour. Had ik direct gevonden in een grabbelbak.

4 likes

Wat leuk zeg! Ik had dit bericht helemaal gemist! Wat vond je van de allereerste stroopwafel dials? :slight_smile:

2 likes

Ik vond het heel mooi gedaan! Watchmaking met funky twist :star_struck:

1 like

@Cav en @MrBie bedankt nog voor de leuke reactie en de mooie foto’s! Ik zie het nu pas, sorry daar voor!

Dikke pluim weer voor de organisatie van deze beurs! Ik ken de mannen persoonlijk al een aantal jaren maar om dit op deze manier te zien ontwikkelen is erg leuk. Ik heb weer echt een top dag gehad. Ondanks het weer waren er best nog veel bezoekers waarbij ik persoonlijk in ieder geval weer erg veel mooie reacties mocht ontvangen. Voor iedereen die langs is geweest, dank daar voor! @WristCandy was wederom mijn buurman en dat maakt het wel extra gezellig hoor! Wat een topper is dat om zo’n beurs samen mee te kunnen doen.

Ik zie uit naar de volgende editie!

Nog even wat plaatjes voor de sfeer.

9 likes

Ah dat vind ik leuk om te horen! Dit horloge kreeg ook erg veel leuke reacties gisteren dus ik denk dat het een goede keuze is geweest om eens wat “geks” en typisch Nederlands te proberen :slight_smile:.

3 likes