België is een superland! Hier in Nederland was nergens meer een originele lederen band te vinden voor mijn ouwe Camel Trophy, de band die erop zat was aftermarket en leek niet eens op het origineel…
Vandaag was ik voor mijn werk in Antwerpen, op de terugweg eens langs een juwelier gereden met de vraag of hij toevallig nog een band had liggen, en ja hoor, nog eentje!
Netjes laten monteren, en na 35 euro te hebben afgetikt zit er een originele band op waar ze op ebay 3 keer zoveel voor vragen, ik blij, juwelier blij want die was er ook maar van af zei hij…
Dat zijn de leukste en meest interessante plekken, juweliers die al jarenlang ergens zitten, die hebben vaak NOS leuke horloges of net dat onderdeel waar je naarstig op zoek naar bent.
Trouwens, hij was vroeger Camel Active dealer, hij had nog een NOS Camel Trophy uit de jaren 90 liggen, mocht ik van hem voor de helft van de prijs meenemen, doen of niet?
Dat zijn de leukste en meest interessante plekken,
juweliers die al jarenlang ergens zitten, die
hebben vaak NOS leuke horloges of net dat
onderdeel waar je naarstig op zoek naar bent.
Trouwens, hij was vroeger Camel Active dealer, hij
had nog een NOS Camel Trophy uit de jaren 90
liggen, mocht ik van hem voor de helft van de
prijs meenemen, doen of niet?
Zou t niet als investering doen, aangezien volgens ze niet meer opbrengen. Maar als je t voor jezelf n leuke klok vind, waarom niet. Misschien dat er nog wel wat meer vanaf kan, aangezien ie er al n behoorlijke tijd ligt te verstoffen…
Wel ff checken of alles t nog wel doet na zo lang atil gelegen te hebben.
Het gaat om een gelimiteerde editie, maar de markt ervoor is heel erg klein, dus mocht ik financieel een leuke meevaller krijgen dan zou ik hem wel meenemen, hij krijgt een nieuwe batterij plus waterdicht test.
Volgens mij wordt Camel (Active) in Nederland niet meer gevoerd, op ebay zag ik overigens dat er voor een originele band bijna 100 euro wordt gevraagd…