Belgium Watch Club organiseert een open get together! 18/02/2017 - Antwerpen

Op 18/02/2017 organiseert de Belgium Watch Club een open get together. Wij verwelkomen horlogeliefhebbers om samen tussen pot en pint een ganse avond over horloges te praten. Plezier gegarandeerd. De get together gaat door in de omgeving van Antwerpen.

Bij interesse vragen we om een e-mail te versturen naar hello@belgiumwatchclub.com met volgende info (om veiligheid te garanderen):

Naam, adres, evt. instagram profiel en welk horloge je eventueel zou meenemen.

Bevestigingsmail met locatie en uur wordt tijdig verstuurd.

Volg ons gerust op instagram via @belgiumwatchclub

Tot dan!

[URL=http://s870.photobucket.com/user/stijnbusschaert/media/openGTG_zpsrfuft7lj.jpg.html][/URL]

1 like

en als blijkt dat dit wordt georganiseerd door een criminele bende dan weten ze op voorhand de buit al, of waar te halen :joy:

Normaal kom ik wel. Nog eens kijken hoe ik terug thuis geraak van Antwerpen.

1 like

Ikzelf en enkele anderen moeten terug richting Gent :slight_smile:

Leuk initiatief. Maar denk dat ik daar wat uit de toon zou vallen tussen al die grote merken met mijn seiko’tje of vostok :grin:

1 like

Alles is welkom! Zolang er passie is, is iedereen welkom. Ieder heeft eigen voorkeuren, een eigen smaak. Net die diversiteit maakt gtg’s fijn.

2 likes

Zijn er ook 'Ollanders lid van de Belgium Watch Club?

2 likes

Ben er een tijdje lid van geweest maar had de indruk dat er vooraal op de grote merken gefocused wordt.

Momenteel 1 Nederlandse Belg :blush:

Blen, je bedoelt waarschijnlijk volger op IG. Opnde gtg’s komt alles aan bod. Ikzelf beschik ook over Seiko, Boillat les Bois, … niets mis mee toch?

Oris komt tevens voorstelling doen met hun modellen.

Voorheen heeft Gavox (Belgisch) tevens voorstelling gedaan.

Ressence idem.

Sounds Good.
Ik ben mijn rijbewijs even ‘kwijt’ dermee :stuck_out_tongue:

Voor diegene die nog wensen in te schrijven, voor volgende woensdag verwachten we jullie bericht.
Oris is onze speciale gast die enkele modellen komt voorstellen zodate en hands-on experience kan beleefd worden!

2 likes

Wanneer wordt uur / locatie bekend gemaakt?