Belgium Watch Club organiseert een open get together! - Antwerpen

Top, tot vanavond :metal:

1 like

Tot vanavond (zonder gele Speedmaster)ā€¦

2 likes

Gaaf! Heb hem helaas gemist deze keer.

Zijn er vaker soortgelijke GTGā€™s?
Lijkt me erg leuk al dien je wel altijd wat veiligheidsmaatregelen te nemen voor zoiets.

Super leuke avond gehadā€¦

Leuke locatie en mooie horloges, meer heeft een freak niet nodig.

Fijne mensen ontmoet, alleen jammer dat de avond te kort is om met iedereen een uitgebreide babbel te doen, ik moet dus zeker nog eens terug.:sunglasses:

Wel gevaarlijk voor de bankrekening, je ziet altijd wel iets dat je wil hebben.:rofl:

Locatie Antwerpen

Enkele horlogekesā€¦

De avond is bijna voorbijā€¦

7 likes

En belangsrijkste: de horloges :laughing::heart_eyes:

12 likes

Mijne ligt er niet tussenā€¦ :beer:

2 likes

De avond was veel te kort voor elk horloge te bewonderen en iedereen te sprekenā€¦ Heb zelfs @Taconew niet gezien/herkend/gesproken :laughing::see_no_evil:

2 likes

Maar goed ook, je hebt niets gemist met hem. :rofl: ( Die kwam daar toe met een horloge van 15 euro om de rechter pols, gekker wordt het echt niet :joy: )

1 like

Bedoel je niet Robin? Ik zie zijn Seiko 5 liggen, amaiiiiii!

Was idd van Robin, zijn Explorer 2 Polar was al verkocht en zijn nieuwe nog niet binnen :grin:

1 like

Als @taconew mij de volgende keer op tijd laten weten wanneer het is rij ik wel even naar Antwerpen om wat Belgische vrinden opgelaten te laten voelen :sunglasses:.

7 likes

Staat op die foto een klein deel of vrijwel alles wat aan horloges aanwezig was?

Volgende keer ook terug van de partij, jammer dat ik deze heb moeten missen, had je Casio wel eens irl willen bewonderen @Taconew

1 like

Klein deelā€¦ de rest zat in de zakken van jassen of nog om de pols als deze foto genomen werd. :wink:

1 like

Denk dat we echt niet moeten wachten op een volgende gtg van de watch clubā€¦ maar gewoon gezellig nog eens samen komen om verder te praten voor die dat er zin in hebben.

3 likes

Ik denk dat ik de volgende keer een overval ga plannen.:rofl::rofl:

The Lazy Jack?

1 like

Had het herkend toffe tent,lekker eten en drinken.Volgende keer wil ik zeker van de partij zijnā€¦kan op de fiets komen

2 likes

Zal wel een andere locatie zijn, denk je niet?

1 like

Ge had beter gisteren afgekomen en uw Rolex meegebracht! :wink:

1 like