Belgium Watch Club organiseert een open get together! - Antwerpen

Op 07/07/2018 organiseert de Belgium Watch Club de tweede open get together van 2018. Wij verwelkomen horlogeliefhebbers om samen tussen pot en pint een ganse avond over horloges te praten. Plezier gegarandeerd. De get together gaat door in Antwerpen vanaf 19-20u (nog te bevestigen). We verwachten tevens gasten uit de VS (red bar crew New York). Hopelijk zien we jullie daar! Het event is kosteloos, je eigen drank dien je uiteraard te betalen.

Bij interesse vragen we om een e-mail te versturen naar hello@belgiumwatchclub.com met volgende info (om veiligheid te garanderen):

Naam, adres, evt. instagram profiel en welk horloge je eventueel zou meenemen.

Bevestigingsmail met locatie en uur wordt tijdig verstuurd.

Volg ons gerust op instagram via @belgiumwatchclub

Tot dan!

27 likes

Ik moet spijtig genoeg werken, maar vorige editie heb ik me goed geamuseerd. Leuke bende :sunglasses:

2 likes

Ik ben er waarschijnlijk ook, afhankelijk of mijn madam niets gepland heeft.

1 like

Oops even onthouden

1 like

Ik kan niet aanwezig zijn, maar ik lees dat je moet opgeven welk horloge je zal meebrengen. :roll_eyes:

Betekent dit dat men bepaalt of je mag aanwezig zijn ifv je opgegeven horloge?

Een g-shock, een Seiko 5, … neuh.
Een AP kom maar af.
Een Patek, je VIP pakeerplaats is gereserveerd.

Of zie ik spoken?

1 like

Nee hoor, is voor een zicht te hebben welke variëteit er is denk ik. Ik was er vorige keer met een seiko en oris chronoris :wink:

2 likes

Was leuk vorig jaar. Mijn RSVP gestuurd, hopelijk antwoord :blush:

1 like

Ben vaker geweest, altijd leuk. Ga ook nu weer proberen erbij te zijn…

1 like

Een verslag(je) van een vorige bijeenkomst (zoals meestal wel bij Nederlandse g2g’s) trekt misschien wat makkelijker nieuwe gezichten? :wink:

1 like

Nog forumleden die aanwezig zullen zijn morgen? :slight_smile:

2 likes

Present :blush:

2 likes

Ik wil eventueel wel gaan, nog niet ingeschreven omdat ik niet goed wist of het zou lukken met de zaak.

Iemand uit de buurt van Leuven die wil meerijden?

1 like

Als iemand een lift nodig heeft vanaf Antwerpen noord? Heb nog plek in de wagen…

2 likes

hoi hoi, wil het eigenlijk weleens proberen. kan aanmelden nog? is het op een locatie waar je ook gewoon kan parkeren?

1 like

ehm… wat bedoel je daarmee?

Is aan het MAS dichtbij, parkeerplaatsen genoeg.

2 likes

thanks! dan is alleen de vraag of ik er nog naar toe kan? :slight_smile:

even teruggezocht! thanks, ik mail even…

Veel horlogeplezier!!!

3 likes

Bevestiging ontvangen, tot straks!

1 like