Het blijkt uit onderzoek dat neppers soms net zo
goed zijn zelfs beter. Maar daar zijn de prijzen
dan ook naar. Zij hebben niet alleen japanse
uurwerken, maar zijn soms ook uitgerust met echt
zwitersuurwerk.
Sjonge jonge , moet ik dit serieus nemen ?
Nep mensen lopen met nep horloges … ik heb liever een echte Swatch .
Ik heb overigens wel een originele (BR03-92) ( heb er wel eens een plaatje van gepost op het forum) , maar het zijn wel horloges die snel vervelen !
De B&R zijn gewoon verkrijgbaar bij de dealer op de Phantom modellen na …
De autowegen rijden vol met 'Hommages’en gelijkenissen van andere merken.
Als welk land dan ook auto’s gaat bouwen die sprekend op BMW lijken en daarbij ook de logo van BMW gebruikt ,dan is dat nep.
( even off-topic)
Even een reactie op “Plofkop” en dat bedoelen bepaalde mensen, als je dus een nep model koopt en daar een tijdje mee loopt dan kan je uit eindelijk bepalen of het model echt iets is voor dat je behoorlijk wat geld neer telt. Want draag je het horloge nog wel dan…Dat is dus het enige voordeel en verder houd ik ook niet van nep. Ik ben naast horloge liefhebber ook muziek liefhebber en bij mij vindt je niks gekopieerd alles origineel.
Even een reactie op “Plofkop” en dat bedoelen
bepaalde mensen, als je dus een nep model koopt en
daar een tijdje mee loopt dan kan je uit eindelijk
bepalen of het model echt iets is voor dat je
behoorlijk wat geld neer telt. Want draag je het
horloge nog wel dan…Dat is dus het enige
voordeel en verder houd ik ook niet van nep. Ik
ben naast horloge liefhebber ook muziek liefhebber
en bij mij vindt je niks gekopieerd alles
origineel.
:)-D
Snap precies wat je bedoelt! Ik vind hommages fijn voor het “uitproberen”.
Even off-topic:
Wat dat betreft doe ik dat ook met de rest. Ik huur of download dingen. Maar als ik het de moeite waard vind, dan koop ik ze graag “hard-copy”. Zo heb ik de Matrix films 2x op DVD en ben aan het sparen voor de Bluray versies. Idem, muziek, boeken, computergames, etc.
Terug naar horloges… na de Marina Militare van Jur te hebben “uitgeprobeerd”, sta te popelen dat Panerai met een Radiomir komt in een uitvoering die ik graag zie…