Hallo zijn er mensen bekend met dit merk?
Ik wilde graag naast mijn orginele omega’s en een cartier.
Een nep klokje voor als je in de avonduren de straat op moet en het
dan niet altijd verstandig is om een echt merk te dragen.
Nu heb ik een nep Bell en Ross gekocht. Het is het vierkante model.
Maar dit zijn echt"kinky" horloges. Nu blijken zij ook best wel prijsig
te zijn en heel mooielijk in Nederland te krijgen en ook tweedehands.
Weet iemand waarom dit is, is er geen markt in Nederland voor?
En hebben de dragers van dure horloges ook een nep in hun verzameling?
Hallo Squall. Ik denk dat de Bell en Ross horloges niet alleen moeilijk in Nederland te krijgen zijn, maar overal omdat het gewoon een exclusief merk is. De meeste mensen op dit forum zijn tegen fake horloges, omdat ze vaak gedragen door mensen die de horloges voor echt voor doen laten komen aan andere mensen, en omdat de kwaliteit (meestal) zeer belabberd is. Daarom kan je als je 's avonds over straat loopt net zo goed een goedkope seiko omdoen. Dan heb je gewoon een mooi kwalitatief horloge en mocht er dan wat gebeuren ben je niet meteen bankroet. Over de vraag of verzamelaars van dure merken ook “fakes” in collectie hebben: ik denk van niet. Dit zijn meestal namelijk liefhebbers en willen geen naam krijgen van fake dragers (als dat ene horloge nep is zullen de andere ook wel nep zijn). Daarnaast hechten liefhebbers vaak ook waarde aan het vakmanschap en de afwerking van mooie horloges, waar dit deze bij fake horloges vaak ontbreekt.
Mvg,
Richard
Kijk eens op jacksontse.com daar staan een aantal van hun modellen maar dan zonder
de merknaam erop
Groeten Bert
Even een plaatje, een van de vele varianten

Nu ik ben het niet helemaal eens met de gesteltheid van de kwaliteit van sommige neppers. Het blijkt uit onderzoek dat neppers soms net zo goed zijn zelfs beter. Maar daar zijn de prijzen dan ook naar. Zij hebben niet alleen japanse uurwerken, maar zijn soms ook uitgerust met echt zwitersuurwerk. Ik heb een origenele cartier twenty one. Daar zit gewoon een ordiner qaurtz uur werkje in en waarom zou een japans quartz uurwerkje slechter zijn. De omega’s die ik heb is andere koek dat zijn automaten. Verder is de Bell en Ross die ik heb ook een automaat en ziet er echt niet goedkoop en plastic achtig uit. Maar ik ben wel van plan om het model in de orginele versie te kopen, wel even sparen en kijken of ik een goede tweedehands tegen kom. Want echt is toch wel echt.
Hoe goed neppers soms ook mogen zijn, wij houden er niet van.
Je kunt dan beter een Hommage of een look-a-like van een ander merk kopen.
Parnis of Marina Militare b.v
Die verkopen klokken voor weinig die je best met trots kan laten zien zonder je te hoeven schamen.
Neppers dragen neppers.
gr Ron
Het schijnt nogal gevoelig te zijn. Ik zelf ben ook tegen nep. Maar wilde naast de orginel klokjes, op een of andere manier toch ook een nep exemplaar hebben. Met de bedoeling die soms te dragen.
Nep ligt heel gevoelig hier op dit forum,daarom is dit ook een forum voor horloge liefhebbers.
Waar je horloges uit elke prijsklasse met trots kan tonen.
Nep zul je hier niet te zien krijgen,wel de reacties.
gr Ron
Koop dan gewoon een leuke Seiko of zo voor erbij. Voor minder dan 200 euro een kwaliteitsklok.
Voor € 50 heb je al een KwaliSeiko!
gr Ron
Er zijn volgens de iPhone app een stuk of 5 Bell en Ros dealers in Nederland
In ondermeer Amsterdam en Nijmegen en Eindhoven
Ik zie trouwens op marktplaats meer neppers staan als echte
Tenminste als ik de prijzen bekijk
Ik dacht dat het verboden was , doen ze niets aan die handelaren?
Je moet eens weten. Je hebt hele sites, zoals Replica.com enz. Sta er zelf ook van te kijken. Nee ik heb genoeg horloges voor erbij. Maar volgens mij is men nogal wel weg van Seiko. Ik zelf heb voor een tientje op marktplaats een echte oude Seiko sports 100 Quarts gekocht. Even goed gezet, wat de vorige eigenaar niet lukte, bandje helemaal schoongemaakt en walla een prima klokje. Dus maken jullie maar geen zorgen…
In Eindhoven heb ik een keer een Bell&Ross dealer gezien. Toen kende ik het merk nog niet en ook de prijzen niet. Dat was wel ff slikken toen ik ernaar informeerde 
Bell en Ross was vroeger toch een merk van Sinn? Nu denk ik een zelfstandig merk ze zijn wel mooi maar heb liever een Sinn (en geen nepper) als ik moet kiezen.
He mede liefhebbers, even wat achtergrond informatie m.b.t. Bell & Ross:
- Frans/Zwitsers merk, fabriek in La Chaux-de-Fonds (Zwitserland)
- Onderdeel van de Chanel-groep
- Opegricht door Bruno Belamich (“Bell”) en Carlos Rosillo (“Ross”) in 1992
- Vier basiscollecties: Instrument, Professional, Classic en Vintage
- Vier pijlers van het bedrijf: waterdichtheid, precisie, afleesbaarheid en functionaliteit
- Hightecht materiaalgebruik zoals titanium met DLC (Diamond Like Carbon) voor de behuizing en carbon voor de wijzerplaat
- Hardheid van de kast 4.000 Vickers
- Altijd ontspiegeld saffierglas, lichtgevende wijzers en indexen, gangreserve van 120 uur, minimaal 100 meter waterdicht
- Belamich ontwierp in de begin jaren 90 horloges voor Edmund Sinn
- Maken en ontwerpen horloges voor specifieke samenwerkingen met Franse luchtmacht, Explosieven Opruimingsdienst, politie en het Duitse Spacelab
- Ook een nieuw concepthorloge geintroduceerd i.s.m. Peugeot
- Duurste model is de BR01 Instrument Tourbillion, oplage van 60 stuks, prijs EUR 100.000,-
Eric
Je zult Helmut Sinn bedoelen;)
Je hebt helemaal gelijk…:?
Inmiddels is hij 93 jaar, wat een leeftijd moet ik nog zien te worden:}
Ik zou ook liever een goeie Seiko kopen ofzo, als ie voor langer mee moet. Met name bij het stappen zou ie tegen een stootje moeten kunnen. En die Seiko’s zijn best degelijk. Maar als je bij het uitgaan voor een look gaat, kan ik begrijpen dat een hip/vaag/cool/apart uitziende klokje beter bij je outfit zou passen. In dat opzichte kun je best een super goedkoop ding halen. Ik zag dat soort modellen een tijdje geleden op een Nederlandse site voor 15 of 25 euro per stuk (incl. verzendkosten).
Over nepperds gesproken. Ik ben into the nepperds als hommages. Ik vind het namelijk leuk om ze met het echte werk te vergelijken. Verder draag ik sommige om een beetje een idee te krijgen hoe een model “aanvoelt/uitziet” na wat langer om de pols te hebben gezeten. Dit om een idee te krijgen of het waard is om te sparen voor een echte. Zo denk ik aan een Panerai Radiomir, na een Hommage van Jur te hebben gedragen. Ik draag dit horloge nog steeds regelmatig, omdat het een fijne klok is. Ik zou persoonlijk ook eerder gaan om met een hommage uit te proberen, dan met een nepperd/replica. Zo een hommage kan en wil ik ook naast de echte dragen. Lekker voor een dagje naar het strand, op vakantie, etc.