Ben deze tegengekomen en ik moet zeggen dat ik ze wel mooi vind De outlet prijs is € 1755 wat ik precies wel verantwoord vind om deze is te proberen. Iemand die al in het bezit is van dit mooie uurwerk en wat vinden we van Bell&Ross in het algemeen? Ik vond het in den beginne precies maar een plakmerk maar krijg er meer en meer sympathie voor.
Ik kijk uit naar jullie reakties. Dank voor het lezen.
Ik had precies hetzelfde, tot ik er 1 zag in t echt op de pols van een mede forumlid. Dacht meteen: die moet ik hebben! Alhoewel ik moet zeggen dat ik nog steeds moeilijk kan wennen aan de vierkanten modellen, vind ik de BR123 allemaal super. Toch net een klein beetje anders dan de rest…
Prachtklokjes met een heel eigen design, echt toppers! Heb de mijn enige tijd geleden verkocht omdat ik 'm net iets te groot vond, maar ga zeker op zoek naar een kleinere diameter van B&R.
Ben al jaren een zeer tevreden drager van aan B&R phantom chrono. Mooie vierkante kast met dikke rubberen band. Is vooral een eigen keuze, vindt het horloge helemaal top. Hier op HF passen ze idd niet helemaal in het plaatje en worden ze niet zo gewaardeerd.