Bell & Ross BR02-94

Vanmorgen liep ik in alle haast langs de plaatselijke Breitling en Bell & Ross verdeler. Ik kon het niet laten een vluchtige blik in de etalage te werpen.

Ik zag een Bell & Ross BR02-94 (zie foto) staan, deze was wegens einde reeks geprijsd aan -30%.

Nu vroeg ik mij af of er iemand ervaring had met dit model aangezien ik geen tijd had om eens binnen te gaan en rustig te kijken.

Alvast bedankt.

Geen ervaring mee, maar vind hem kwa model véél mooier dan de bekende vierkante klokken!

Ook geen ervaring mee, maar kende deze nog niet. Heel erg gaaf, maar dacht dat zij alleen piloten klokken maakten?

Geen ervaring mee, maar normaal is deze €3800 zie ik net.
Mooi ding hoor: http://www.bellross.com/nl/shop/watches/details/40.html

Nee ook duikers :D, bell & ross heeft ook nog een olie gevulde duiker de hydromax geloof ik. vond deze niet mis en dan nog eens aan -30%. Die 4-kanten “vliegtuig instrumenten” vind ik ook niet bijzonder.

mcfr Schreef:

Geen ervaring mee, maar normaal is deze €3800 zie
ik net.
Mooi ding hoor:
http://www.bellross.com/nl/shop/watches/details/40
.html

Inderdaad, ik vond hem voor max 4100. Nu heb ik de verdeler snel gebeld en blijkt zijn verkoopprijs 4400,- te zijn, -30% is dan nog 3080,-

Mooi horloge en mooie korting. Ik zou het wel weten :stuck_out_tongue:
Overigens vind ik het niet-chrono broertje ook mooi:

Stoere klok! Zal wel wat een zware kletser zijn lijkt me

De niet chrono had ik persoonlijk ook liever.

Ik heb eens gebeld en zal vanmiddag langsgaan om eens te passen etc.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gave klok…

En beviel ie?

Hij is het niet geworden. Voor mij iets te groot en zwaar als dagelijks horloge. Om mee te duiken? Dan een perfect horloge. Qua afwerking wel een pracht van een horloge.

We zoeken rustig verder.

jammer dat t m niet is geworden, maar met t geld op zak heb je alle keuze :+
suc6 en vooral veel plezier met je quest.

Jammer is het niet echt, het kwam in een opwelling. Nu heb alle tijd om rustig door te zoeken naar een horloge de me misschien meer bevalt en minder kost.