Bell & Ross BR03-92

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop / geen ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Bell & Ross BR03-92
Diameter: 42mm
Leeftijd: juli 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, inclusief velcro, rubber en lederen band
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur ophalen, verzendkosten in overleg
Conditie (krassen, werking etc): in zeer goede staat, zie foto’s, nauwkeurigheid +2 sec / 24 uur
Soort uurwerk en kaliber: automatisch, BR-CAL.302
Vraagprijs: 2250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Deze BR03-92 Blue Steel is in zeer goede staat, is van juli 2022 en sinds april dit jaar in mijn bezit, destijds van SuperC overgenomen.
Inmiddels dijt de collectie uit, en is het tijd om plaats te maken in de winder.
Horloge komt met de standaard velcro en lederen band, de eerste eigenaar heeft destijds ook de rubberen band als optie aangeschaft, die zit er dus ook bij.
Origineel aanschafbewijs alsook de warranty card in de originele fraaie lederen case met doos en omdoos maken het een full set.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Het zijn niet de beste foto’s, heb daar het materiaal en kunde ook niet voor.
Bij voorkeur ophalen (Enschede) zodat inspectie ter plaatse gedaan kan worden.

7 likes